کد خبر : 1848635 | 25 مهر 1401 ساعت 11:02 | 7.8K بازدید | 7 دیدگاه

عملکرد آجورلو قابل دفاع بود اما...

سیدعباسی: امتیاز فتح‌الله‌زاده محبوبیت هواداری است

داوود سیدعباسی معتقد است که محبوبیت و شخصیت کاریزماتیک علی فتح‌الله‌زاده در ادامه مسیر به استقلال کمک خواهد کرد.

سیدعباسی: امتیاز فتح‌الله‌زاده محبوبیت هواداری است

به گزارش ورزش سه، پس از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال، روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده رسما با حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. داوود سیدعباسی، پیشکسوت آبی‌پوشان درباره این تغییر به خبرنگار ما گفت: من نمی‌دانم علت اصلی برکناری آقای آجورلو چیست اما آقای فتح‌الله‌زاده از استقلالی‌های قدیمی هستند که در زمان حضور در استقلال هم عملکرد خوبی داشته‌اند. زمانی که من به استقلال آمدم، آقای فتح‌الله‌زاده بودند. فکر می‌کنم مدیرعامل کاربلدی هستند و می‌توانند همان روند خوب استقلال را پیاده کنند.

او ادامه داد: عملکرد آقای فتح‌الله‌زاده در دوران حضور من در استقلال و حتی پیش از آن عالی بود. ایشان یک استقلالی دو آتشه است که هم محبوب هواداران است و هم یک چهره کاریزماتیک برای تیم محسوب می‌شود.

سیدعباسی، در ارزیابی از عملکرد آجورلو در دوران حضور در باشگاه استقلال عنوان کرد: می‌توان از عملکرد آقای آجورلو هم دفاع کرد؛ جدا از حواشی که اطراف استقلال بوده، اگر به نتایج و عملکرد فنی نگاه کنیم، این‌ تیم سال‌ها قهرمان نشده بود اما با حضور ایشان این اتفاق افتاد. از این نظر قابل دفاع است اما از نظر حاشیه‌ای هیچ نظری ندارم.

1717806

او در ادامه گفت: آقای آجورلو با پاس تهران که یک تیم نظامی بود به فوتبال ایران معرفی شد. ما سال‌های سال افراد نظامی را در راس مدیریت تیم‌های‌مان داشتیم و برای مثال سردار رویانیان در پرسپولیس حضور داشت اما من فکر می‌کنم بهتر است برای تیم‌های مردمی مدیرعامل‌های غیرنظامی انتخاب شوند اما به هر حال داستان تیم‌های نظامی متفاوت است.

از سیدعباسی در خصوص عملکرد استقلال در لیگ بیست و دوم نیز سوال کردیم که او در پاسخ گفت: با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد می‌توان از عملکرد این تیم دفاع کرد اما اگر واقع‌بین باشیم، هنوز استقلال نتوانسته طرفداران خود را از لحاظ فوتبالی راضی کند. درست است که فوتبال ما نتیجه‌گراست و به بازی خوب هم نتیجه نمی‌دهند اما من فکر می‌کنم استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد، این قابلیت را دارد که روان‌تر و بهتر بازی کند. من فکر می‌کنم هنوز استقلال در خط هافبک خود مشکل دارد.

او در پایان درباره ریکاردو ساپینتو بیان کرد: عملکرد یک مربی، با نتایجی که تیمش می‌گیرد مشخص می‌شود. با توجه به اینکه استقلال صدرنشین است، عملکرد سرمربی و کل مجموعه استقلال هم قطعا قابل دفاع است اما من باز هم تاکید می‌کنم پتانسیل استقلال بالاتر از این‌هاست.

دیدگاه‌ها