کد خبر : 1848647 | 25 مهر 1401 ساعت 11:43 | 34.3K بازدید | 8 دیدگاه

دانایی برگشت و پاس گل دقیقه نودی داد

تعویض طلایی بردیف، نیمکت‌نشین 6 هفته اخیر

مدافع راست تراکتور بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، این هفته فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل سه امتیازی داد.

تعویض طلایی بردیف، نیمکت‌نشین 6 هفته اخیر

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، هدفی جز برد مقابل نفت مسجد سلیمان را دنبال نمی‌کرد. این تیم در دیداری نزدیک و هیجان‌انگیز موفق شد 3-2 از سد میهمان خود بگذرد. سجاد دانایی با پاس گل دقیقه 90، یکی از چهره‌های تاثیرگذار تیم بردیف در این دیدار بود.

دانایی، در نقل و انتقالات تابستانی این فصل از ذوب آهن به تراکتور پیوست و طی دو هفته اول در ترکیب اصلی حضور داشت. او که خیلی زود و در هفته دوم با تیم سابقش روبرو شد، بعد از تقابل با ذوب آهن، دیگر توسط بردیف به کار گرفته نشد تا اینکه در هفته هفتم در نقش ناجی به میدان رفت و پاس گل سه امتیازی داد.

بعد از اینکه نفت MIS در نیمه دوم، بازی را به تساوی کشاند، بردیف دو تغییر در تیمش ایجاد کرد که در جریان یکی از آنها سجاد دانایی وارد زمین شد. دقایقی  بعد از این تغییرات، تراکتور گل دوم را هم خورد اما در ادامه عباس‌زاده گل تساوی را زد و تراکتور در دقایق پایانی برای به دست آوردن دوباره پیروزی، یکپارچه حمله شد.

در آخرین دقیقه از بازی بود که حملات تراکتور به نتیجه رسید و در شب هت‌تریک عباس‌زاده، سجاد دانایی هم به تعویض طلایی بردیف تبدیل شد. هافبک 25 ساله سرخ‌پوشان بعد از شش هفته دوری از میادین، از فرصتی که به دست آورده بود نهایت استفاده را کرد تا دوباره نظر بردیف را جلب کند. او طی یک همکاری موفق با آلوز، از جناح راست ارسالی دقیق برای عباس‌زاده انجام داد تا این بازیکن گل پیروزی را در دقیقه 90 به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها