کد خبر : 1848672 | 25 مهر 1401 ساعت 13:02 | 18.8K بازدید | 13 دیدگاه

سیمئونه: رونالدو در اتلتیکو مادرید؟ هرگز!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، شایعات مربوط به حضور کریستیانو رونالدو در این تیم را رد کرد.

سیمئونه: رونالدو در اتلتیکو مادرید؟ هرگز!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در تابستانی که گذشت باعث شد که نام این بازیکن در کنار نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به گوش برسد. 
این ستاره پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در اولدترافورد بماند و به دنبال یافتن باشگاهی جدید برای فصل 23-2022 است. 
ژرژ مندس، مدیر برنامه او، مذاکرات با باشگاه‌های بسیاری که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند، آغاز کرد اما در نهایت به نتیجه نرسید و رونالدو در یونایتد ماندگار شد. 
یکی از باشگاه‌هایی که نامش بارها و خصوصا در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات مطرح شده بود، اتلتیکو مادرید بود، شایعه‌ای که تعجب و حتی خشم بسیاری از هواداران رئال مادرید را به همراه داشت. 

1753693
حالا که مدتی از بسته شدن این پنجره و مطرح شدن این شایعات گذشته است، سیمئونه در گفت‌وگو با مارکا این موضوع را به صورت کامل تکذیب کرد و مدعی شد که چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد. 
سرمربی اتلتیکو مادرید در این‌باره اظهار داشت:« شایعات از آنچه واقعا رخ می‌دهد، فاصله زیادی دارند. مردم گاهی حرف‌هایی می‌زنند که در واقع نشان می‌دهد خودشان به دنبال چه چیزی هستند، نه اتفاقی که در حقیقت در حال رخ دادن است.»
او با اشاره به سابقه رونالدو در رئال مادرید گفت:« او اسطوره رئال مادرید است. من هرگز نمی‌توام تصور کنم که مارتین پالرمو در ریورپلاته بازی کند یا خوان رومان ریکلمه یا آریل اورتگا برای بوکا جونیورز بازی کنند. این اتفاقاتی کاملا واضح است و هرگز رخ نمی‌دهد.»

 

دیدگاه‌ها