کد خبر : 1848712 | 25 مهر 1401 ساعت 16:00 | 67.3K بازدید | 11 دیدگاه

دومین خبر خوب به آنچلوتی، بعد از ال‌کلاسیکو(عکس)

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، از امروز صبح در تمرینات این تیم شرکت کرده است.

دومین خبر خوب به آنچلوتی، بعد از ال‌کلاسیکو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در یک سال اخیر بی تردید بهترین دروازه بان دنیای فوتبال بوده و نقش مهمی در موفقیت های بزرگ رئال مادرید ایفا کرده است. نمایش درخشان او در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان و عکس العمل های فوق العاده برابر ستاره های لیورپول، باعث شد رئال مادرید چهاردهمین قهرمانی خود در تاریخ این تورنمنت را جشن بگیرد. اما تیبو کورتوا در هفته های اخیر به علت مشکل سیاتیک در ترکیب رئال مادرید جایی نداشت و غیبت او در ال کلاسیکو ابتدا به شدت باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

اما آندره لونین در این مدت عملکرد قابل قبولی داشت و توانست در غیبت تیبو کورتوا از دروازه رئال مادرید محافظت کند. حالا و کمتر از 24 ساعت پس از پیروزی بزرگ و روحیه بخش 1-3 برابر بارسلونا، تیبو کورتوا از امروز صبح در تمرینات گروهی رئال مادرید حضور یافته و مشکلی برای بازی این هفته تیمش برابر الچه نخواهد داشت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، در روزهای اخیر بارها تاکید داشت که تنها در صورتی از تیبو کورتوا استفاده می کند که به طور کامل آماده بازگشت به میادین باشد. به نظر می رسد حالا و بعد از برتری مقابل بارسلونا این اتفاق رخ داده و آنچلوتی صبح روز بعد از ال کلاسیکو را با این خبر مسرت بخش آغاز کرده است.

1754211

دیدگاه‌ها