کد خبر : 1848735 | 25 مهر 1401 ساعت 18:10 | 34K بازدید | 10 دیدگاه

افشاگری وزیر ورزش در خصوص نیمکت تیم ملی

سجادی: گفتند کی‌روش و برانکو، من هم گفتم بسم‌الله!

حمید سجادی امیدوار است تیم ملی در جام جهانی بهترین نتایج را کسب کند.

سجادی: گفتند کی‌روش و برانکو، من هم گفتم بسم‌الله!

به گزارش “ورزش سه” حمید سجادی، وزیر ورزش در نشست مطبوعاتی خود که بعد از ظهر امروز بود، نکات مهمی در خصوص تیم ملی به زبان آورد. او‌ علاوه بر اینکه از امیدش برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی سخن گفت، در خصوص تغییر بر روی نیمکت تیم ملی هم نکاتی را مطرح کرد که نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال در زمان مدیریت ماجدی نیز به دنبال استخدام کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ بوده است.

سجادی در ابتدای صحبتش درباره تیم ملی گفت: من نمى توانم نتايج بازى‌هاى تيم ملى را پيش‌بينى كنم. كى‌روش اردوهاى كوتاه مدت را برگزار مى‌كند و اين كار خوبى است. انشالله انسجام خوبى صورت بگيرد. چه در دوران سرپرستى آقاى ماجدى و چه دوره رياست آقاى تاج ما هر حمايتى لازم بوده، انجام داده‌ایم. البته من به عنوان يك ورزشى به تيم ملى در اين دوره اميدوارم. فوتبال الان ٢٢ لژيونر دارد كه ١٦ نفر آن‌ها در تيم ملى هستند.

1754279

وزیر ورزش در ادامه، کارلوس کی‌روش و برانکو‌ را جزو گزینه‌های تیم ملی اعلام کرد و گفت: ماجدى به من گفت آقاى كى‌روش بيايد، من هم گفتم بسم الله. گفت اگر كى‌روش نشود، برانكو بيايد. بازهم گفتم حمايت مى كنيم. حتى اسم سه مربى ايرانى را آورد كه من استقبال كردم و گفتم هر سه جزو دوستان من هستند. آن دوره آخر گفتند اسكوچيچ ابقا شده و بعد كه آقاى تاج آمد، گفت كى‌روش را بياوريم كه ما باز حمايت كرديم. حالا هم اميدواريم آمريكا را شكست دهيم. به هر حال بازى سوم است و شرايط خاص خودش را دارد.

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی، علی دایی و جواد نکونام همان سه گزینه ایرانی بوده‌اند که مورد حمایت وزیر ورزش قرار ‌داشته‌اند. نیمکتی که حالا نفر اولش کارلوس کی‌روش است و وزیر ورزش به کسب موفقیت همراه با او امیدوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها