کد خبر : 1848737 | 25 مهر 1401 ساعت 18:31 | 45.8K بازدید | 7 دیدگاه

توقف بازی PSG:حرکت غیرمنتظره فعال محیط زیست

یک فعال محیط زیست، برای لحظاتی نظم بازی پاری سن ژرمن برابر مارسی را به‌هم زد.

توقف بازی PSG:حرکت غیرمنتظره فعال محیط زیست

به گزارش "ورزش سه"، فعالان محیط زیست در سال های اخیر در میادین ورزشی نیز خواهان شنیده شدن صدای خود بوده اند. چند هفته قبل، یکی از فعالان محیط زیست در نیمه نهایی رولان گاروس خود را به تور وسط رسانده و جریان بازی را مختل کرد. حالا یکی دیگر از اعضای جنبش زیست محیطی به نام "آخرین بازسازی"، در تاریخ 16 اکتبر و در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل مارسی وارد میدان شده و برای یک دقیقه جریان بازی را متوقف کرد. این فرد که لویک نام دارد، در مورد دلیل این اقدام خود صحبت کرده است.

لویک در این رابطه گفت: "من 32 ساله هستم و تصمیم گرفتم جریان کلاسیکو را مختل کنم. من عاشق این ورزش هستم، اما دیگر از تماشای لیگ یک فرانسه کمتر لذت می برم، زیرا چند سال دیگر، اصلا فوتبالی وجود نخواهد داشت. هیچ چیز برای من مهمتر از مادر و خواهر کوچکم نیست. ما به سمت آینده ای می رویم که در آن شرایط دیگر امن نخواهند بود.

مناظر پروونس و رودخانه هایی که من در کنار بهترین دوستانم در کنارش بزرگ شده ام محکوم به ناپدید شدن هستند. شرایط دیگر قابل تحمل نیست و من دیگر نمی توانم بدون انجام هیچ کاری، این اتفاقات تلخ را تماشا کنم. من تصمیم گرفته ام روش مقاومت مدنی را در پیش گرفته و هر کاری که لازم است؛ بدون خشونت انجام دهم تا از کسانی که دوستشان دارم محافظت کنم. از آنجایی که نمی‌توانیم روی دولت حساب باز کنیم، اکنون این وظیفه بر عهده ما و شهروندان عادی است که تعهداتی را که دولت از اجرای آنها سر باز می‌زند؛ عملی کرده و با مقاومت مدنی، این شرایط را تغییر دهیم."

دیدگاه‌ها