کد خبر : 1848746 | 25 مهر 1401 ساعت 19:24 | 10.2K بازدید | 7 دیدگاه

سن‌ایچ و گیتی رتبه دوم را به کراپ دادند؛

یکه‌تازی مس سونگون در صدر با عدد ۲۴

مس سونگون با کسب پیروزی مقابل فولاد زرند به صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.

یکه‌تازی مس سونگون در صدر با عدد ۲۴

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته نُهم لیگ برتر فوتسال ایران که روز گذشته با انجام سه دیدار آغاز شده بود، از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه هم با برگزاری چهار مسابقه پایان یافت که تیم صدرنشین مس سونگون موفق به کسب پیروزی پُر گل برابر حریف خود شد، کراپ الوند به برتری برابر رکن آذین دست یافت و جدال حساس سن‌ایچ و گیتی‌پسند هم با تساوی پایان یافت.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که در سالن پورشریفی تبریز میزبان فولاد زرند ایرانیان بود، با نمایشی یک طرفه موفق شد به پیروزی ۴ بر یک دست پیدا کند تا ۲۴ امتیازی شود و با تفاضل گل مثبت ۲۴ صدرنشین لیگ برتر فوتسال بماند و اختلاف خود را با تیم دوم جدول(کراپ الوند) به دو امتیاز برساند.

مهدی جاوید، ستاره مس سونگون که در فهرست تیم ملی برای جام ملت‌ها قرار نگرفته بود، با درخشش مقابل فولاد زرند توانست دو گل تیمش را به ثمر رساند و مجتبی پارساپور و حمزه کدخدایی نیز دیگر گل‌های مس سونگون را به ثمر رساندند و کامبیز گمرکی نیز تک‌گل فولاد زرند رده هشتمی را زد.

1739335

کراپ الوند نیز در روزی که مهمان تیم قعرنشین رکن آذین خاورمیانه بود، توانست با گل‌های شهاب طالبی، علیرضا جوان، محمد نجف‌زنگی و علی اکرمی در مقابل تک‌گل حمیدرضا مرادیان، به برتری ۴ بر یک دست یابد و با توجه به توقف سن‌ایچ و گیتی‌پسند در دیدار همزمان، با ۲۲ امتیاز به رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کند.

در حساس‌ترین بازی امروز لیگ برتر فوتسال هم تیم‌های سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان که تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند، به مصاف هم رفتند، اما تلاش دو تیم ثمری نداشت و با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت تا هر دو تیم یک پله در جدول پایین بروند.

مهدی اسدشیر و روح‌الله ایثاری(۲ بار) گلزنان سن‌ایچ ساوه در این مسابقه بودند و محمد درخشانی، علی مروتی و علی‌اصغر حسن‌زاده نیز توانستند برای گیتی‌پسند اصفهان گلزنی کنند.

در دیگر مسابقه هفته نُهم لیگ برتر فوتسال هم زندی‌بتن کلاردشت با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم رده سیزدهمی آناصنعت پاسارگاد قم گذشت و به رده هفتم جدول صعود کرد؛ گل‌های این تیم را محمدرضا کرد(۳ بار)، ابوالفضل افضلی و علی اسماعیلی به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها