کد خبر : 1848747 | 25 مهر 1401 ساعت 19:43 | 29K بازدید | 10 دیدگاه

انتخاب فتح‌الله‌زاده نگرانی‌ها را کم کرد؛

همدانی: آقای آجورلو صحبت کند تا اذهان روشن شود

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تصمیماتی شبیه کنار گذاشتن آجورلو و انتخاب یکباره فتح‌الله در ایران چیز جدیدی نیست.

همدانی: آقای آجورلو صحبت کند تا اذهان روشن شود

ستار همدانی بازیکن سابق باشگاه استقلال و تیم ملی درباره تغییر مدیریتی باشگاه محبوبش اینطور حرف‌هایش را با "ورزش سه" آغاز کرد: در شرایطی که تیم صدر جدول است؛ این تغییر سوال برانگیز است ولی از آن طرف حضور آقای فتح‌الله‌زاده که به نظرم انتخاب درستی است، نگرانی‌ها را از هواداران و پیشکسوتان دور کرده است. اگر آدم ناشناخته‌ای به جای آقای آجورلو می‌آمد، شائبه‌هایی ایجاد می‌کرد ولی الان با حضور آقای فتح‌الله زاده با شناخت کاملی که از جامعه پیشکسوتان باشگاه دارد، با توجه به روابط خوبی که با هواداران دارد و ... نگرانی دور می‌شود.
او سپس در واکنش به این سوال که به نظر او، دلیل کنار گذاشته شدن مصطفی آجورلو آیا تلاش وافر او برای زنده کردن برخی از حقوق باشگاه از جمله حق پخش تلویزیونی بوده، بیان کرد: چون ما نمی‌دانیم و اطلاعات نداریم نباید قضاوت کنیم. تنها شخصی که می‌تواند پاسخ بدهد خود آقای آجورلو است تا اذهان عمومی را روشن کند. واقعا ولی عمکلرد آقای آجورلو قابل دفاع است. انسجام خیلی خوبی را در استقلال درست کرد ولی اینکه چرا او را کنار گذاشتند چون اشراف نداریم بهتر است ورود نکنیم.
سوال بعدی از آجورلو این بود که چرا باید مدیری مثل آجورلو در چنین مقطع زمانی عوض شود که همدانی در واکنش به آن بیان کرد: من سوال شما را اینطور جواب می‌دهم که مجموعه‌ای می‌تواند موفق باشد که ثبات مدیریتی داشته باشد. برای همین باید همیشه دنبال همین موضوع باشیم. البته همه جا این مشکلات وجود دارد و چون در همه جای کشور وجود دارد، به آن عادت کرده‌ایم. 
هافبک دفاعی اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد استقلال و تیم ملی در ادامه اضافه کرد: اما انتخاب آقای فتح‌الله‌زاده باعث می‌شود نگرانی‌ها از بین برود. چون آقای فتح الله چندین بار موفق به قهرمانی شده و این نوید را می‌دهد که تیم بتواند راهش را ادامه بدهد.

سوال بعدی از ستار همدانی درباره شرایط فنی دیدار برابر ذوب‌آهن بود که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان تهرانی در فولادشهر تمام شد. او در این زمینه بیان کرد: بازی ذوب‌آهن واقعا بار فنی زیادی نداشت که بخواهیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم. اما سه امتیاز خیلی خوب از این بازی گرفته شد. به هر حال نبود آقای ساپینتو در کنار زمین تاثیرگذار است. به نظرم آقای ساپینتو باید مدیریت کند تا مشکلات این چنینی پیش نیاید و تیمش را بتواند از کنار زمین هدایت کند. این سه امتیاز برای استقلال بسیار مهم بود. استقلال از این نوع بازی‌ها، باید سه امتیازها را بگیرد تا در کورس بماند.

دیدگاه‌ها