کد خبر : 1848770 | 26 مهر 1401 ساعت 00:24 | 70.4K بازدید | 29 دیدگاه

بنزما: زیدان و رونالدو انگیزه‌های بزرگم بودند

کریم بنزما، بعد از دریافت توپ طلای 2022 گفت رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان و به دست گرفتن توپ طلا از کودکی مهمترین انگیزه‌های فوتبالی او بوده‌اند.

بنزما: زیدان و رونالدو انگیزه‌های بزرگم بودند

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت در مراسم امشب توپ طلا که در پاریس برگزار شد مهمترین جایزه شب یعنی توپ طلا در نهایت به کریم بنزما رسید. 

ستاره فرانسوی رئال مادرید فصل گذشته یکی از درخشان‌ترین فصلهای دوران فوتبالش را سپری کرد و نقش مهمی در قهرمانی لوس بلانکوس در چمپیونزلیگ داشت. او که حالا فصل جدید را با رئال مادرید آغاز کرده و بعد از چندین سال دوری از تیم ملی فرانسه بی‌صبرانه منتظر است تا در قطر جام جهانی را هم بالای سر ببرد؛ امشب بعد از دریافت جایزه‌ای که سزاوارش بود در یک سخنرانی کوتاه درباره دشواری‌های زندگی فوتبالی‌اش صحبت کرد.

1754386

بنزما بعد از دریافت توپ طلا در تالار برگزاری مراسم گفت:" بردن این جایزه واقعا باعث افتخار است. به خاطر همه تلاشهایم. من هرگز تسلیم نشدم. مثل همه بچه‌ها از کودکی رویای این جایزه را داشتم. همین انگیزه اصلی من بود. من در زندگی‌ام دو انگیزه بزرگ دارم: زیدان و رونالدو. همیشه این رویا را در سر داشتم و می‌دانستم هیچ چیز غیرممکن نیست.

دوره‌ای که در تیم ملی فرانسه بازی نمی‌کردم دوران سختی بود ولی هیچوقت دست از تلاش کردن و سخت‌کوشی برنداشتم و تسلیم نشدم. همیشه سرم را بالا گرفتم و تمرکزم روی فوتبال بازی کردن بود. به مسیری که طی کردم تا به اینجا برسم واقعا افتخار می‌کنم. اصلا ساده نبود. روزهای سختی را گذراندم. این دوران برای خانواده‌ام سخت بود. از اینکه اینجا هستم، برای اولین بار، خیلی خوشحالم و به تلاشهایم افتخار می‌کنم. من همینطور ادامه خواهم داد.

می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. چه هم‌تیمی‌ها در رئال مادرید و چه در تیم ملی. از مربی‌ام هم سپاسگزارم. همینطور از رئیس رئال مادرید. خیلی‌ها هستند که باید از آنها تشکر کنم. این یک جایزه فردی است ولی در عین حال جایزه‌ای تیمی هم هست چرا که کل تیم در کسب آن نقش داشتند".

دیدگاه‌ها