کد خبر : 1848785 | 26 مهر 1401 ساعت 09:20 | 26.3K بازدید | 18 دیدگاه

پرز: بنزما ترکیبی از رونالدو و زیدان است

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از اهدای توپ طلا به کریم بنزما از این بازیکن تمجید کرد.

پرز: بنزما ترکیبی از رونالدو و زیدان است

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه ارزشمند توپ طلا شب گذشته در پاریس برگزار شد و همان‌طور که بسیاری حدس می‌زدند، این جایزه به بنزما رسید. 
این بازیکن، ستاره تیمش در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان بود و درخشش او در چند دیدار اروپایی به رئال مادرید این شانس را داد که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند و این جام را برای چهاردهمین بار بالای سر ببرد. 
پرز که شب گذشته برای همراهی این ستاره تیمش و همچنین تیبو کورتوا به پاریس رفته بود، پس از این مراسم به کادناسر گفت:«بالاخره بنزما به حقش به عنوان بهترین بازیکن دنیا رسید. او سال‌ها بود که شایسته این مقام بود چون در سه یا چهار سال اخیر واقعا بهترین بازیکن دنیا بود.»
او با اشاره به توانایی‌های این ستاره فرانسوی اظهار داشت:«بنزما یک شماره 9 کامل است. او ترکیبی از زیدان و رونالدو است و دو کار را به صورت همزمان انجام می‌دهد. او فوق‌العاده است. او حرکات هجومی را مانند زیدان رهبری می‌کند و مانند رونالدو نازاریو گل می‎زند.»

1754408
رییس باشگاه رئال مادرید درباره بهترین لحظه در رئال مادرید گفت:« ما لحظات خوب بسیاری داشته‌ایم، یک اتفاق خارق‌العاده در ترکیب رخ داده و ما را شکست‌ناپذیر کرده است. هواداران به این اطمینان رسیده‌اند که ما فاتح پانزدهمین لیگ قهرمانان هم خواهیم بود.»
پرز همچنین درباره انتخاب منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم فصل اضافه کرد:«ما به آنها تبریک می‌گوییم. این باشگاه رییسی بزرگ، مربی عالی و بازیکنان خوبی دارد. آنها باشگاه خوبی هستند و هیچ اما و اگری در این باره وجود ندارد.»
او در پاسخ به سوالی درباره بند فسخ احتمالی قرارداد ارلینگ هالند برای رئال مادرید مدعی شد:« من هیچ چیز در این‌باره نمی‌دانم. ما همین حالا هم بهترین بازیکنان دنیا را در ترکیب تیم داریم.»

 

دیدگاه‌ها