کد خبر : 1848788 | 26 مهر 1401 ساعت 09:44 | 34.6K بازدید | 30 دیدگاه

کورتوا: حقم نبود بین پنج بازیکن برتر باشم؟

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، علیرغم دریافت جایزه یاشین باز هم از انتخاب‌ها در مراسم توپ طلا ناراضی بود.

کورتوا: حقم نبود بین پنج بازیکن برتر باشم؟

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا شب گذشته در پاریس برگزار شد و جایزه بهترین دروازه‌بان دنیا موسوم به جایزه یاشین به کورتوا اهدا شد. 
این ستاره بلژیکی فصل گذشته نمایش درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشت و نقش مهمی را در کسب دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان توسط این تیم ایفا کرد. 
درخشش او در بازی فینال برابر لیورپول که با چندین مهار تماشایی و باورنکردنی برابر شاگردان یورگن کلوپ و خصوصا محمد صلاح همراه بود، باعث شد که بسیاری او را ناجی اصلی رئال در فینال و کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی اروپا بدانند.

1754440
کورتوا پس از پایان مراسم شب گذشته به کادناسر گفت:« اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که بسیار برای کریم بنزما خوشحال هستم. به نظر می‌رسد که زدن گل بهتر از جلوگیری از به ثمر رسیدن آن است. این نبردی است که باید یک نفر در آن پیروز شود. هرچند با توجه به این منطق می‌دانستم که خودم شانس زیادی ندارم.»
این دروازه‌بان بلژیکی که از جایگاهش در رده‌بندی نهایی بازیکنان منتخب برای دریافت توپ طلا چندان راضی به نظر نمی‌رسید، اضافه کرد:«من منتظر نبودم که توپ طلا ببرم اما وقتی قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان هستید و تیم‌تان به لطف مهارهای شما پیروزی‌های بسیاری به دست آورده است؛ بعد در جایگاه هفتم قرار می‌گیرید و حتی جزو پنج نفر اول نیستید، خیلی خوشایند نیست. حتی یک مدافع هم میان 10 بازیکن برتر نبود. حداقل خوب شد که یک جایزه برای بهترین دروازه‌بان ابداع کردند.»

 

دیدگاه‌ها