کد خبر : 1848789 | 26 مهر 1401 ساعت 10:00 | 66K بازدید | 45 دیدگاه

طعنه کروس به توپ طلا: رئال از سومی راضی است؟

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، پس از مراسم شب گذشته توپ طلا طعنه‌ای به برگزارکنندگان این مراسم زد.

طعنه کروس به توپ طلا: رئال از سومی راضی است؟

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا شب گذشته در پاریس برگزار شد و همان‌طور که بسیاری حدس می‌زدند، این جایزه ارزشمند به کریم بنزما رسید. 
جایزه بهترین دروازه‌بان دنیا نیز که به جایزه یاشین معروف است در این مراسم اهدا شد و تیبو کورتوا از رئال مادرید موفق شد که این جایزه را از آن خود کند. 
این دو بازیکن، نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان رئال مادرید داشتند و با درخشش در خط حمله و در چارچوب دروازه توانستند کمک بسیاری به تیم کارلو آنچلوتی کنند. 
با این حال، اتفاقی در مراسم شب گذشته رخ داد که چندان به مذاق رئال مادرید و بازیکنان این تیم خوش نیامد و آن هم مربوط به انتخاب بهترین باشگاه فصل 22-2021 بود. 

این جایزه از بین سه نامزدی که برای دریافت آن انتخاب شده بودند به منچسترسیتی رسید، لیورپول در رده دوم قرار گرفت و رئال مادرید نیز علیرغم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان سوم شد. 

1754441
تونی کروس پس از پایان این مراسم با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش به این انتخاب اعتراض کرد. او نوشت:« از این که در فصل 22-2021 سوم شدی راضی هستی رئال مادرید؟»
بسیاری انتظار داشتند که با توجه به درخشش فوق‌العاده رئال مادرید در لیگ قهرمانان که با غلبه بر هر دو تیم سیتی و لیورپول همراه بود و همچنین قهرمانی این تیم در لالیگا، آنها به عنوان تیم برتر فصل گذشته انتخاب شوند اما این اتفاق رخ نداد.

 

دیدگاه‌ها