کد خبر : 1848796 | 26 مهر 1401 ساعت 10:56 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

خوشحالی فرانسه برای بنزما: تبریک ویژه ماکرون

امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، دریافت جایزه توپ طلا را به کریم بنزما تبریک گفت.

خوشحالی فرانسه برای بنزما: تبریک ویژه ماکرون

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا شب گذشته به رسم همیشه در پاریس برگزار شد و این جایزه ارزشمند به کریم بنزما رسید تا در کشور محل تولدش آن را دریافت کرده باشد. 
این ستاره فرانسوی یکی از مهره‌های اصلی کارلو آنچلوتی در دو قهرمانی مهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان و لالیگا در رقابت‌های فصل گذشته بود. 
بسیاری معتقدند که شاید اگر این بازیکن و درخشش او در چند دیدار از جمله دیدارهای رئال برابر پاری سن ژرمن و چلسی نبود، شاید آنها هرگز موفق به ثبت چنین رکوردی و کسب چهاردهمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌شدند. 
این بازیکن همچنین پس از بازگشت به ترکیب تیم ملی فرانسه، به یکی از ارکان اصلی این تیم نیز تبدیل شده است. هواداران تیم ملی فرانسه امیدوار هستند که او بتواند به تیم دیدیه دشان نیز در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در جام جهانی 2022 کمک کند. 

1754457
ماکرون نیز که از نزدیک فوتبال فرانسه را به دقت دنبال می‌کند، شب گذشته با انتشار دو توییت دریافت این جایزه ارزشمند را به بنزما تبریک گفت. او در توییت اول بلافاصله پس از اعلام برنده این جایزه نوشت:« KB9».
و سپس در توییت بعدی نوشت:« دو حرف و یک شماره که در تاریخ فوتبال ماندگار خواهند بود. بیست و چهار سال پس از زیدان. کریم بنزما توپ طلای جدیدی را برای فوتبال فرانسه به ارمغان آورد. به او تبریک می‌گویم.»
بنزما نیز در نشست خبری پس از این مراسم از ماکرون به خاطر تبریک ویژه‌ای که به او گفته بود تشکر کرد.

 

دیدگاه‌ها