کد خبر : 1848801 | 26 مهر 1401 ساعت 11:21 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

راموس: بالاخره جادوی بنزما را دیدید

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، از اهدای جایزه توپ طلا به کریم بنزما ابراز خوشحالی کرد.

راموس: بالاخره جادوی بنزما را دیدید

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما شب گذشته در مراسمی که از سوی فرانس فوتبال در پاریس برگزار شد، جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته دریافت کرد. 
این ستاره فرانسوی، یکی از مهره‌های اصلی تیمش در جریان کسب دو عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان بود و موفق شد با درخشش خود شرایط موفقیت تیمش در این دو رقابت را فراهم کند.
بسیاری معتقدند که اگر درخشش این بازیکن در لیگ قهرمانان نبود، شاید رئال هرگز نمی‌توانست به دیدار فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند و این جام قهرمانی را برای چهاردهمین بار به دست آورد تا فاصله‌اش با میلان به عنوان دومین تیم را دو برابر کند. این قهرمانی همچنین پنجمین قهرمانی بنزما در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آمد. 

1754465
راموس که پیش از این سال‌ها در رئال مادرید با بنزما هم‌بازی بود، تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. 
با این حال، کاپیتان سابق رئال از این فرصت استفاده کرد تا کسب این جایزه ارزشمند را به کاپیتان فعلی این تیم و دوستش تبریک بگوید. 
راموس با انتشار تصویر بنزما در حالی که توپ طلا را در دست داشت، در اینستاگرامش نوشت:« جادوی تو بالاخره دیده شد! به تو تبریک می‌گویم. بسیار برایت خوشحال هستم برادر، شایسته این جایزه بودی.»

 

دیدگاه‌ها