کد خبر : 1848815 | 26 مهر 1401 ساعت 12:30 | 80.8K بازدید | 17 دیدگاه

طرح ویژه آدیداس: بنزما با بانداژ طلایی (عکس)

شرکت آدیداس با طراحی خاصی اهدای جایزه توپ طلا به کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، را تبریک گفت.

طرح ویژه آدیداس: بنزما با بانداژ طلایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بنزما شبی به یاد ماندنی را در پاریس سپری کرد و موفق شد جایزه توپ طلای 2022 را در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود دریافت کند. 
این ستاره فرانسوی عملکرد درخشانی در فصل 22-2021 به نمایش گذاشت و به ستاره بی چون و چرای کارلو آنچلوتی در مسیر دشواری که داشت تبدیل شد تا این تیم را به دو قهرمانی ارزشمند برساند. 
عملکرد خوب او در لیگ قهرمانان و لالیگا باعث شد که این تیم بتواند جام قهرمانی این دو رقابت را از آن خود کند. نمایش او خصوصا در رقابت‌های اروپایی نقش موثری در قهرمانی رئال مادرید داشت.
این مهاجم رئال مادرید در چند سال اخیر با یک مشخصه ظاهری خاص در زمین بازی حاضر شده است و آن باندی است که همیشه روی دستش دارد. 

1754485
پیش از این گفته شده بود که دست او پس از مصدومیت و شکستگی‌ای که داشت به عمل جراحی نیاز پیدا کرد اما بنزما برای حضور در میدان تصمیم گرفت این جراحی را دیرتر انجام دهد و درخشش او در زمین در همان بازه زمانی باعث شد که او تصمیم بگیرد با همان شکل به بازی ادامه دهد. 

1754486
حالا شرکت آدیداس با الهام گرفتن از همین مشخصه ظاهری، تبریک خاص و ویژه‌ای را برای بنزما در نظر گرفته است. آنها در این تبریک بانداژ دست بنزما را طلایی رنگ کرده و به نوعی ترکیبی از سختکوشی و تعهد او و توپ طلایی که به دست آورده را شکل داده‌اند که مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان نیز قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها