کد خبر : 1848825 | 26 مهر 1401 ساعت 13:49 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

باید این واقعیت را بگوییم که تیم ساپینتو پیشرفت کرده

اکبرپور: امیدوارم با فتح‌الله‌زاده دوباره قهرمان شویم

پیشکسوت استقلال می گوید که فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان بها می داد که از تجربیات آنها استفاده شود.

اکبرپور: امیدوارم با فتح‌الله‌زاده دوباره قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تغییرات در رأس مدیریت استقلال، به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده است. چند روز پیش بود که علی فتح الله زاده جایگزین مصطفی آجورلو شد و کارش را به عنوان مدیرعامل جدید آبی ها آغاز کرد.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال در این مورد به خبرنگار ما گفت: در ابتدا در مورد آقای آجورلو این را بگویم از زمانی که ایشان به استقلال آمد، تغییراتی رخ داد و کارهای مثبتی انجام شد و ایشان هم برای ما به نوعی قابل احترام است.

او اضافه کرد: در حال حاضر هم آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل مطرح و با سابقه استقلال که قهرمانی های زیاد از جمله قهرمانی آسیا را با این تیم آورده و از جمله مدیران موفق است، بازگشته اند. استقلال خانه اوست و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به خواسته خود آقای فتح‌الله‌زاده و هواداران که قهرمانی مجدد استقلال در آسیا است، برسیم.

او در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده کار سختی بابت مشکلات موجود در استقلال دارد، عنوان کرد: کار که سخت است. یادتان باشد در زمان آقای آجورلو هم ایشان با صدا و سیما به خاطر حق پخش به مشکل خورده بود و آقای فتح الله زاده تقریباً کار سختی دارد. کلا گرفتن حق و حقوق استقلال کار دشواری است و امیدوارم با توجه به سبک مدیریتی که از ایشان می‌شناسیم و شایستگی هایی که دارد، بتواند این تیم را کمک کند و ما مجدد قهرمان بشویم.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه آیا امیدوار است با آمدن علی فتح‌الله‌زاده از پیشکسوتان حمایت بیشتری بشود یا خیر، گفت: کادر مدیریتی ایشان از بدنه استقلال است. مطمئنم حضور پیشکسوتان پررنگ تر از قبل خواهد شد و این نقص را در مدیریت های قبلی می دیدیم. نمی خواهم اسم کسانی که رفتن را بیاوریم و در این مورد صحبت کنیم.

او اظهار داشت: منظور من این نیست که آقای فتح‌الله‌زاده از پیشکسوتان استفاده می کند، اما همین که به آنها احترام گذاشته شود، کافیست. پیشکسوتان باشگاه همان‌هایی هستند که در زمان بی پولی بازی کردند و قهرمانی آوردند، ولی در این چند ساله از چشم ها دور بوده اند. چطور وقتی که تیم به مشکل می‌خورد، همیشه اسم پیشکسوت را می آورند که چرا از حق باشگاه دفاع نمی کند؟ اما در خوشی ها نامی از آنها برده نمی‌شود. آقای فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان بها می داد. امیدوارم از این به بعد هم بیشتر بها بدهد و جایگاهشان را حفظ کند و از تجربیات پیشکسوتان استفاده بشود.

اکبرپور در پایان در مورد شرایط فنی استقلال و عملکرد ساپینتو در 9 هفته اخیر افزود: از موقعی که آقای ساپینتو اینجا آمده، روند تیم رو به رشد است و استقلال پیشرفت کرده و این نتایجی که گرفته ایم، حق ماست. تیم هر هفته بهتر و دلنشین تر بازی می‌کند و هوادار از ساپینتو راضی است. من خودم اوایل از تیم انتقاد می کردم ولی الان که تیم پیشرفت کرده، باید واقعیت را بگویم. به نظرم آقای ساپینتو بازیکنان را به مرحله خوبی رسانده و آنها را برای قهرمانی می سازد.

دیدگاه‌ها