کد خبر : 1848832 | 26 مهر 1401 ساعت 14:14 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایستگاه پنجم لیگ برتر والیبال؛

تقابل جذاب هفته با نقش آفرینی چند ملی‌پوش

پاس گرگان و ایفاسرام اردکان برگزار کننده یکی از جذاب ترین مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال خواهند بود.

تقابل جذاب هفته با نقش آفرینی چند ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران فردا در شهرهای مختلف برگزار می شود. مسابقاتی که وارد هفته پنجم می شود و هر هفته شاهد افزایش جذابیت مسابقات هستیم.  

در بیست و نهمین مسابقه لیگ برتر تیم‌های پاس گرگان و ایفاسرام اردکان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در هفته چهارم مغلوب حریفان خود شدند و بعد از سه روز برای افزایش انگیزه بازیکنان در اندیشه پیروزی در این مسابقه هستند. نمایندگان گرگان و اردکان دو برد در پرونده کاری خود دارند و به ترتیب با 6 و 4 امتیاز در رتبه‌های پنجم و هشتم جدول هستند.

یکی از نکات جالب توجه در رابطه با دیدار این دو تیم به تقابل امین اسماعیل‌نژاد با هم تیمی های خود در تیم ملی مربوط می شود. بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره اسماعیل نژاد یکشنبه اولین بازی خود در لیگ برتر را با لباس پاس گرگان انجام داد تا فعلا به شایعات و حواشی در رابطه با او پایان داده شود.

در سمت مقابل اردکان از چند ستاره ملی پوش مثل جواد کریمی، علی اصغر مجرد، رضا عابدینی و پوریا یلی در ترکیب خود بهره می برد که دو مورد اول در قهرمانی جهان کنار اسماعیل نژاد حاضر بودند بنابراین تقابل آن ها می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها