کد خبر : 1848865 | 26 مهر 1401 ساعت 17:16 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

شمس‌آذر ۴ سایپا ۰

لیگ‌ یک/ نمایش دیدنی برای تداوم صدرنشینی

شمس آذر با نمایشی دیدنی برابر تیم باتجربه سایپا با چهار گل به برتری دست یافت و به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

لیگ‌ یک/ نمایش دیدنی برای تداوم صدرنشینی

به گزارش “ورزش سه”، محمود فکری که دو بازی اخیر توانسته بود با دستیابی به چهار امتیاز تیمش را از شرایط نگران‌کننده خارج کند، در قزوین مقهور نمایش حریف شد و با چهار گل شکست خورد.

شمس آذر که دومین فصل حضورش در لیگ‌ آزادگان را پشت سر می‌گذارد، در شرایطی که فصل گذشته تا مقطع زیادی برابر فرار از سقوط می‌جنگید، اینبار فصل جدیدی را با سعید دقیقی دنبال می‌کند و تا پایان هفته نهم با اقتدار به صدر جدول تکیه زده است.

سعید دقیقی در جدال امروز به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه شاهد نمایش تیمش بود. جایی که سبز‌پوشان قزوینی در نیمه اول با سود بردن از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش در کنار عملکرد فنی برتر، از میان موقعیت‌های مناسبی که داشتند در نهایت با یک گل راهی رختکن شدند. رحمان جعفری با استفاده از ارسال احسان جودکی توانست گل برتری تیمش را در نیمه اول به نام خود کند.

در نیمه دوم سایپا امیدوار بود بتواند نتیجه را تغییر دهد و دقایق ابتدایی نیمه دوم را با حضور در محوطه جریمه شمس آذر در جستجوی گل تساوی بود. با این حال این شمس آذری‌ها بودند که به خوبی از موقعیت های خود سود بردند و در ادامه بازی با گل‌های محمد پاپی، امیر محمد نسایی و علی اصغر اعرابی با چهار گل این جدال را به سود خود خاتمه دادند.

سعید دقیقی و شاگردانش با این برد اکنون با ۲۰ امتیاز صدر را همچنان در اختیار دارند و هفته آینده باید در دیداری حساس به مصاف خیبر در خرم آباد برود. سایپا نیز با این شکست با دوازده امتیاز در رده نهم جا گرفته و با چادر ملو در هفته آینده مصاف خواهد داد.

دیدگاه‌ها