کد خبر : 1848868 | 26 مهر 1401 ساعت 17:39 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

چادرملو 2 ون‌پارس 0؛

لیگ‌یک/ دومین پیروزی شاگردان اخباری ثبت شد

تیم فوتبال چادرملوی یزد موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود را از پیش رو بردارد.

لیگ‌یک/ دومین پیروزی شاگردان اخباری ثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول این مسابقه که در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نصیری شهر یزد برگزار شد با موقعیت ویژه‌ای برای دو تیم همراه نبود و شاگردان اخباری و توتونی با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم اما سعید اخباری که به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی بود تیمش را با دو تغییر راهی میدان کرد و ابوالفضل عکاشه بازیکن سابق سپاهان و آلومینوم اراک خیلی زود توانست تاثیرگذار باشد و در دقیقه 64 این بازیکن روی ارسال یک کرنر در حالی که توپ در محوطه جریمه سرگردان بود گل اول مسابقه را ثبت کرد.
در ادامه تیم فوتبال ون پارس برای جبران تلاش کرد ولی برخلاف نیمه اول که برتری نسبی با تیم میهمان بود در نیمه دوم شاگردان اخباری نبض بازی را در دست گرفته بودند و در دقیقه 85 هم با شوت علیرضا خدادادی موفق به ثبت گل دوم مسابقه و تضمین کردن سه امتیاز این بازی خانگی شدند.
در ادامه باز هم تیم چادرملو می‌توانست دروازه شاگردان مجتبی توتونی را در اولین تجربه‌اش باز کند ولی ضربه مسلمی به تیرک برخورد کرد و به گل نرسید.
با این پیروزی تیم فوتبال چادرملو توانست از زیر فشاری که برای پیروزی روی این تیم وجود داشت خارج شود و دومین پیروزی فصل را کسب کند. آنها با این پیروزی 11 امتیازی شدند و به رتبه یازدهم جدول رده بندی صعود کردند.
سوی دیگر این میدان ون پارس بود که همچنان به روند بحرانی خود با وجود انتخاب سرمربی جدید ادامه می‌دهد. آنها همچنان 5 امتیازی در رتبه نازل هفدهم جدول رده بندی هستند ولی امیدوارند که سه تیم چوکا، خلیج ماهشهر و شهرداری آستارا هم چندان شرایط خوبی ندارند. باید دید در ادامه مجتبی توتونی چه عملکردی در ون پارس خواهد داشت.

دیدگاه‌ها