کد خبر : 1848869 | 26 مهر 1401 ساعت 17:49 | 41.3K بازدید | 26 دیدگاه

ناگلزمان: جایزه کوپا حق گاوی نبود!

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد جایزه کوپا نشریه فرانس فوتبال حق گاوی نبوده است.

ناگلزمان: جایزه کوپا حق گاوی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب مراسم فرانس فوتبال در سال 2022 برگزار شده و گاوی، هافبک جوان بارسلونا، جایزه بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان فوتبال را به خود اختصاص داد. در آستانه دیدار بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ در جام حذفی آلمان، یولیان ناگلزمان در نشست خبری حاضر شده و تاکید کرد جود بلینگام و جمال موسیالا در سال گذشته بهتر از ستاره اسپانیایی بارسلونا عمل کرده اند.

یولیان ناگلزمان گفت: "مانوئل نویر هنوز درد دارد و هدف ما رسیدن او به بازی آخر هفته مقابل هوفنهایم است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. او روز پنجشنبه در بخش‌هایی از تمرینات تیم به طور کامل شرکت می‌کند و سپس باید دید که شرایط شانه‌اش چگونه است. نویر او به اندازه کافی با تجربه است و شرایط فیزیکی خود را به خوبی می شناسد.

1754554

زوج ماتیس دی لیخت و دایوت اوپامکانو در قلب خط دفاعی؟ آنها نقش مشابهی دارند و من از هر دو بسیار راضی هستم. من مدت زیادی است که اوپا را می شناسم و او پتانسیل بالایی دارد. پیشرفت او در سطح جهانی بوده و اوپامکانو در بازی‎سازی نیز بسیار فعال است.  ماتیس دی لیخت نیز بازیکن بسیار مهمی است و به خوبی می داند چه نقاط قوت و ضعفی دارد. دی لیخت بازیکنی آرام و با ذهنیت برنده است.

مصدومیت لوکاس هرناندز؟ او بهتر شده و البته ما باید صبور باشیم. نمی توانم بگویم زمان بازگشت لوکاس به میادین چقدر طول می کشد. اخیرا اوضاع خیلی خوب به نظر نمی رسید، اما هرناندز در حال پیشرفت است. او مصدومیت سختی را تجربه کرده و من امیدوارم بتواند قبل از جام جهانی به مرز آمادگی کامل برسد.

رسیدن جایزه کوپا به گاوی؟ به نظر من، جمال موسیالا و جود بلینگام فصل بهتری نسبت به این بازیکن داشتند، اما گاوی نیز بازیکن برجسته ای است و من هم برای او خوشحالم."

دیدگاه‌ها