کد خبر : 1848871 | 26 مهر 1401 ساعت 17:58 | 9.9K بازدید | 13 دیدگاه

علی طهماسبی:

هوادار-استقلال قطعا در دستگردی برگزار خواهد شد

سرپرست هوادار می گوید دنبال درآمدزایی با تغییر زمین محل بازی نیستند و مصاف‌شان با شاگردان ساپینتو در دستگردی برگزار خواهد شد.

هوادار-استقلال قطعا در دستگردی برگزار خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار و استقلال در هفته یازدهم به میزبانی شاگردان الهامی به مصاف هم خواهند رفت و پیش از اینکه مسابقات هفته دهم شروع شود؛ بحث در خصوص محل برگزاری این بازی در روزهای اخیر بالا گرفته است. در همین زمینه با علی طهماسبی، سرپرست هوادار گفت‌وگو کردیم. او در ابتدا گفت: ما ورزشگاه خانگی‌مان دستگردی است و طبعا این بازی هم همانجا برگزار خواهد شد. بازیکنان‌مان به آن زمین عادت دارند و برای‌شان خیلی راحت‌تر است. دنبال این داستان نبودیم که به خاطر درآمدزایی و پول، زمین‌مان را تغییر دهیم که اگر چنین چیزی می‌خواستیم بازی رفت‌مان با پرسپولیس که امکان آمدن تماشاچی هم بود این کار را می‌کردیم.

طهماسبی اضافه کرد: با توجه به صحبت‌های کادرفنی با مدیریت باشگاه تصمیم بر این گرفته شد که بازی در همان ورزشگاه خانگی خودمان برگزار شود. صحبتی هم مطرح کردند که با توجه به هزینه‌ها ممکن است برای‌مان مشکل به وجود بیاید؛ زمین دستگردی به نظرم بعد از زمین آزادی بهترین کیفیت را در زمین‌های تهران دارد و هزینه‌اش آنچنان هم کم نیست که اگر می‌خواستیم در آزادی بازی کنیم مشکلی برای‌مان پیش بیاید.

او ادامه داد: اگر امکانش بود که بازی‌های خانگی‌مان را در آزادی که کیفیت بهتری دارد برگزار کنیم مطمئنا این کار را می‌کردیم ولی باتوجه به اینکه استقلال و پرسپولیس سالیان سال است آنجا بازی می‌کنند این امکان وجود ندارد.

سرپرست هوادار با قطعیت از برگزاری مسابقه با استقلال در دستگردی گفت و توضیح داد: بازی با استقلال قطعا در زمین دستگردی برگزار می‌شود چون زمین خانگی ما است و باشگاه هوادار هویت خودش را دارد. این مسابقه هم مثل بازی پرسپولیس در دستگردی برگزار می‌شود.

طهماسبی در پایان گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از مدیریت مجموعه، کادرفنی محترم‌مان که اتحاد را در تیم‌مان بیشتر کردند و همچنین بازیکنان که جانانه تلاش می‌کنند؛ داشته باشم. از شما و دوستان رسانه هم که همیشه لطف داشتید ممنونم.

دیدگاه‌ها