کد خبر : 1848888 | 26 مهر 1401 ساعت 19:38 | 25.6K بازدید | 4 دیدگاه

حسین‌زاده با گل جای قلی‌زاده را گرفت

شارلروا با بهره‌مندی از یک بازیکن ایرانی دیدار برابر کورتریک را آغاز می‌کند.

حسین‌زاده با گل جای قلی‌زاده را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۲۰ امشب با انجام دو دیدار همزمان وارد هفته سیزدهم می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال شارلروا با بهره‌مندی از امیرحسین حسین‌زاده و علی قلی‌زاده در فهرست نفرات خود، در استاد دو پایس مقابل کورتریک رده شانزدهمی قرار می‌گیرد.

علی قلی‌زاده که سه شب قبل در دیدار مقابل سنت‌ترویدن حضور ثابت در ترکیب شارلروا داشت و در دقیقه ۵۵ تعویض شد، در دیدار امشب برابر کورتریک از جمع نفرات اصلی خارج شده و نیمکت‌نشین است.

این ملی‌پوش ایرانی که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک، ۱۱ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، پس از دو مسابقه دوری از ترکیب در دیدار اخیرشان از ابتدا به میدان رفته بود و امشب مجددا جای خود را به امیرحسین حسین‌زاده داده است.

امیرحسین حسین‌زاده که در این فصل یک حضور ثابت در ترکیب شارلروا داشته و در چهار دیدار دیگر به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته، در مسابقه اخیرشان برابر سنت‌ترویدن توانست در لحظات پایانی گلزنی کند و در بازی امشب به جمع نفرات اصلی تیمش برابر کورتریک برسد.

تیم شارلروا با پنج پیروزی و هفت شکست در فصل ۲۳-۲۰۲۲ ژوپیر لیگ بلژیک ۱۵ امتیازی و تیم یازدهم جدول است و در صورت برتری مقابل کورتریک موقتا به رتبه نُهم صعود می‌کند.

دیدگاه‌ها