کد خبر : 1848890 | 26 مهر 1401 ساعت 19:59 | 33.5K بازدید | 22 دیدگاه

زیدان: پاپن و پلاتینی؟ بنزما از همه بهتر است

زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، می‌گوید کریم بنزما جلوتر از ژان پی‌یر پاپن و میشل پلاتینی بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال این کشور است.

زیدان: پاپن و پلاتینی؟ بنزما از همه بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزمای 34ساله، ستاره فرانسوی رئال مادرید، دیشب توپ طلا را از آن خود کرد تا به عنوان بهترین فوتبالیست فصل گذشته شناخته شود. جایزه‌ای که توسط زین‌الدین زیدان به او اهدا شد.

بنزما فصل گذشته برای رئال 44 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت. زین‌الدین زیدان، هموطن بنزما، که مثل او از اسطوره‌های رئال مادرید است می‌گوید کریم بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه است؛ بزرگتر از بزرگانی مثل ژان پی‌یر پاپن و میشل پلاتینی.

1754569

زیدان در مصاحبه‌ای با نشریه اکیپ گفت:" بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه؟ هر کس بازیکن مد نظر خودش را برتر می‌داند. از بعضی بپرسید خواهند گفت ژاپن پی‌یر پاپن با آن گلهای استثنایی. بعضی هم میشل پلاتینی را انتخاب می‌کنند.

ولی من می‌گویم کریم. بله. چون او را از نزدیک می‌شناسم و ارزشش را می‌دانم. بنزما لیاقت این را دارد که در بالاترین سطح باشد. امیدوارم سالهای سال به رکوردشکنی و درخشش ادامه بدهد. چه با پیراهن رئال و چه پیراهن تیم ملی فرانسه. کریم توان این را دارد که بالاتر برود و موفقیت‌های بیشتری به‌دست بیاورد".

1754570

دیدگاه‌ها