کد خبر : 1848900 | 26 مهر 1401 ساعت 21:12 | 65.5K بازدید | 19 دیدگاه

پسر بد بلژیکی، اصلاح‌پذیر نیست

جنجال جدید ناینگولان: استعمال سیگار روی نیمکت

راجا ناینگولان بازیکن سابق اینتر و رم به دلیل استعمال سیگار الکترونیکی روی نیمکت، تا اطلاع ثانوی اخراج شد.

جنجال جدید ناینگولان: استعمال سیگار روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، راجا ناینگولان سعی کرده از لقب "پسر بد" که با آن معروفه شده، فاصله بگیرد. اما پس از آنکه توسط رویال آنتورپ تا اطلاع ثانوی محروم شد، به نظر می رسد هیچ تغییری در رویه و اخلاق او صورت نگرفته است.

هافبک سابق اینترمیلان و رم به دلیل انجام 2 تخلف در عرض چند روز، مجازات شد. ناینگولان، هفته گذشته به دلیل رانندگی با وجود اتمام اعتبار گواهینامه اش، دستگیر شد و در جریان شکست سه بر صفر آنتورپ برابر استاندارد لیژ، در حال کشیدن سیگار الکترونیکی دیده شد.

او بین 2 نیمه دیدار تیمش، وارد زمین شد اما نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند چرا که رویال آنتورپ در همان 9 دقیقه ابتدایی بازی، سه مرتبه دروازه خود را باز شده دیده بود.

1754591

پس از آخرین بی احتیاطی ناینگولان، روز گذشته باشگاه بلژیکی بلافاصله وارد عمل شد و این بازیکن پر سر و صدا را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. در بیانیه رویال آنتورپ آمده است: توافقات روشنی در مورد اینکه باشگاه از بازیکن انتظار دارد چه کارهایی انجام دهد و چه کارهایی صورت نگیرد، وجود دارد.

آنتورپ که تا پیش از دیدارهای این هفته صدرنشین لیگ بلژیک بود، با 3 گل برابر استاندارد لیژ شکست خورد تا پس از پیروزی خنک برابر اود هورلی، صدر جدول را از دست بدهد.

1754592

با این حال، ناینگولان در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد از کاری که انجام داده بسیار متاسف است. او در یک استوری نوشت: باشگاه تصمیمی گرفته است که من فقط می توانم آن را بپذیرم، حتی اگر فکر می کنم ممکن است برای من کمی سخت باشد. اما من سعی خواهم کرد به هر طریقی (به تیم) کمک کنم.


ناینگولان یک سیگاری شناخته شده است و در می 2020 هم تیمی قدیمی او در رم یعنی لئاندرو کاستان فاش کرد که راجا از رختکن تیم خارج می شده تا با دستیار سرمربی سیگار بکشد.

کاستان در این باره می گوید: او از کالیاری آمد و من در آن زمان اطلاعات کمی در موردش داشتم. اما، درست در اولین مسابقه‌اش، او قبل از شروع یک حمله حریف، تکل بسیار خوبی زد و مانع از شکل گیری موقعیت آنها شد و از آنجا بود فهمیدم که او چه بازیکنی است.

1754593

هم تیمی سابق ناینگولان در ادامه گفته است: راجا بازیکن خوبی است، اما متأسفانه خودش را با جنجال‌های زیادی درگیر می کند. زمانی که او در رم بود، رختکن را ترک می‌کرد تا با دستیار سرمربی سیگار بکشد، او کاری را که دوست داشت انجام می‌داد و اهمیتی نداشت که مردم در مورد آن چه فکر می‌کنند. با این وجود، او می‌رفت و در زمین بهترین بازی را انجام می داد، جایی که برای هواداران اهمیت دارد. بازی در کنار او عالی بود.

ناینگولان پیش از این با دفاع از رفتارش، به فرانس فوتبال گفته بود: می توانم به شما بگویم که من فقط یک فرد عادی هستم و پسر بدی نیستم که بسیاری این برچسب را به من می زنند. من می‌توانم در بدترین محله‌ها قدم بزنم و به شیوه‌ای عادی زندگی کنم. من از سوپرمارکت خرید می کنم، می توانم با آرامش یک سیگار بکشم. حتی یک فوتبالیست هم می تواند سیگار بکشد، حتی اگر شغل عادی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها