کد خبر : 1969492 | 10 مهر 1402 ساعت 02:30 | 26.9K بازدید | 8 دیدگاه

راجا ناینگولان:

در رم هر کاری دوست داشتم، انجام می‌دادم!

راجا ناینگولان، ستاره سابق تیم‌های رم و اینتر، گفته است که بر خلاف اینتر، زمانی که در رم بازی می‌کرد هیچ‌کس به سبک زندگی شخصی‌اش نظارتی نمی‌کرد.

در رم هر کاری دوست داشتم، انجام می‌دادم!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بلژیکی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در سری آ و در تیم‌های پیاچنزا، کالیاری، رم و اینتر گذراند. این هافبک شدیدا پرحاشیه بود و از مهمانی‌های شبانه تا مصرف سیگار و سایر رفتارهایی که برای یک ورزشکار حرفه‌ای معمول نیست، همه چیز در کارنامه داشت.

او در تابستان 2018 با قراردادی 38 میلیون یورویی شامل معاوضه نیکولو زانیولو، از رم به اینتر منتقل شد. این بازیکن در تیم میلانی تنها یک فصل دوام آورد و 41 بازی با 7 گل و سه پاس گل را در این تیم ثبت کرد.

او درباره این انتقال به خبرنگاران گفت: "واقعیت این است که رم زندگی من را تغییر داد. من هر چیزی را که برای خوشحالی نیاز داشتم در رم داشتم. در تیم قدرتمندی بازی می‌کردم، درآمد خوبی داشتم، هواداران مرا می‌ستودند، در شهری بودم که می‌توانستم آنطور که من می‌خواستم از خودم لذت ببرم. باشگاه هم به دست و پای من نمی‌پیچید، به من گفتند که می‌توانم هر کاری که می‌خواهم خارج از زمین انجام دهم، به شرطی که هنگام بازی تمام تلاشم را بکنم. من جای خود را در رم پیدا کرده بودم.

سپس به اینتر رفتم و آنها در مورد همه چیز، از باشگاه گرفته تا هواداران، به زندگی من پرداختند و من آنجا اصلا راحت نبودم."

1933963

ناینگولان در تابستان 2021 نراتزوری را به مقصد رویال آنتورپ ترک کرد، اما این باشگاه هم مثل اینتر تمایلی به تحمل کارهای غیرحرفه‌ای این بازیکن نداشت و وقتی که یک بار کنار زمین سیگار کشید، او را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرد. سپس یک دوره کوتاه 6 ماهه را در سری بی با تیم اسپال گذراند و حالا هم در 35 سالگی بازیکن آزاد است.

دیدگاه‌ها