کد خبر : 1848921 | 26 مهر 1401 ساعت 23:50 | 69.7K بازدید | 20 دیدگاه

تاکید دوباره بنزما: پرز به خانه‌‌مان آمد که راضی‌ام کند

کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022 می‌گوید در سال 2009 باشگاه‌هایی مثل بارسا، یونایتد، اینتر و میلان به دنبال جذبش بودند ولی او با چشم‌های باز رئال مادرید را انتخاب کرد.

تاکید دوباره بنزما: پرز به خانه‌‌مان آمد که راضی‌ام کند

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما دیشب در پاریس توپ طلای 2022 را به دست آورد تا به عنوان بهترین فوتبالیست فصل گذشته دنیا معرفی شود. بنزما که این توپ طلا را تا حد زیادی مدیون درخشش استثنایی‌اش با پیراهن رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل گذشته است در مصاحبه با یک رادیوی اسپانیایی نشان داد از سالها پیش قلبا رئالی بوده و همچنان یک هوادار سرسخت سفیدپوشان مادریدی است.

بنزما با پیراهن رئال چهار قهرمانی لالیگا، پنج قهرمانی چمپیونزلیگ و دو قهرمانی در کوپا دل‌ری به‌دست آورده است. اما سیزده سال پیش که کریم در لیون بازی می‌کرد تنها گزینه او رئال نبوده و چندین باشگاه بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتنش بودند.

1754625

بنزما در مصاحبه با رادیو اسپانیایی اوندا سِرو گفت:" خوب یادم است که با دوستانم بودم که به من زنگ زدند. قبل‌تر به خانواده‌ام و مدیر برنامه‌هایم زنگ زده بودند که پیدایم کنند و پیام بدهند که هر چه سریعتر به خانه بروم چون باید با من صحبت کنند. به خانواده‌ام که تلفن کرده بودند؛ گفتم وقت ندارم ولی جواب دادند باید بیایی چون فلورنتینو اینجا است. وقتی در را باز کردم و پرز را دیدم از تعجب خشکم زده بود. فقط توانستم سلام کنم.

چند باشگاه با من تماس گرفته بودند. یونایتد، اینتر و بارسلونا. ولی من تصمیم گرفتم به رئال بیایم. رئال مادرید باشگاه بی‌نظیری است. از وقتی پانزده ساله بودم رویایم بازی کردن با این پیراهن بود. فلورنتینو با من درباره تیم و پروژه‌ای صحبت کرد که قصد داشت اجرا کند. خیلی هیجان‌انگیز بود. رئال رابطه خاصی با بازیکنانش دارد و من واقعا قدردان‌شان هستم".

1754626

دیدگاه‌ها