کد خبر : 1848928 | 27 مهر 1401 ساعت 09:08 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

حسین و مسلم در اسپانیا موفق خواهند شد

اختصاصی- مصاحبه با آقای گل لالیگای فوتسال

لوکائو بازیکن تیم فوتسال کارتاگنا اسپانیا و آقای گل لالیگا در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرنگار ورزش سه به گفت‌وگو پرداخت.

اختصاصی- مصاحبه با آقای گل لالیگای فوتسال

به گزارش ورزش سه، یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتسال دنیا، لالیگاست که فصل جدیدش را تجربه می‌کند. امسال شاهد حضور دو ایرانی در این لیگ هستیم. خبرنگار فعال ما در حوزه فوتسال این بار به سراغ آقای گل حال حاضر لالیگا رفت.

لوکائو برزیلی تا پایان هفته چهارم بیشتر از هر بازیکنی گل زده است. او با به ثمررساندن 6 گل در صدر جدول گلزنان لالیگا ایستاده است. در این جدول نام دو بازیکن ایرانیِ تیم پالما نیز به چشم می‌خورد. حسین طیبی و مسلم اولادقباد هرکدام دو مرتبه موفق به گلزنی شده اند.

1754638

* لوکائو بیا از اولین بازی شروع کنیم. از همان ابتدا با شروع لالیگا نشان دادی که به دنبال یک فصل رویایی هستی.
اولین بازی همیشه مانند جعبه‌ای از شگفتی‌هاست زیرا هنوز از پویایی تیم خبر نداریم. ما خیلی خوب شروع نکردیم اما می دانستیم که باید بیشتر کار کنیم و این اولین بازی بود.

1754639

* به رئال بتیس باختید اما تو موفق شدی هت‌تریک کنی. چه احساسی بعد آن بازی داشتی؟
احساس خوبی نبود، من یک روز عالی با هت‌تریک داشتم، اما برای پیروزی کافی نبود. بنابراین در نهایت با یک احساس ناتوانی بزرگ زمین را ترک کردم.

* در بازی دوم گلی به ثمر نرساندی اما در بازی سوم دبل کردی.
بله. در بازی دوم چندباری نزدیک بود گل بزنم ولی روزم نبود. ما 2-2 مساوی کردیم اما مستحق بیش از این بودیم. در سومین بازی، تیم ما از قبل پویایی بهتری داشت و اولین پیروزی را در یک لحظه مهم برای خود حس و کسب کرد.

* در ابتدای فصل به برد دست پیدا نکردید ولی در ادامه بهتر شدید و به بالای جدول رسیدید. هدف باشگاه در این فصل چیست؟
مهم این است که بهتر شویم، شروع با بازیکنان جدید و ترکیب های جدید سخت است. بنابراین اگر هر روز و در هر بازی بهتر باشیم، می‌توانیم موفق شویم. هدف ما این است که برای قهرمانی در جام بجنگیم و حداقل به نیمه نهایی لیگ برسیم.

1754640

* تو الان بهترین گلزن لالیگا هستی از این افتخار مهم بگو.
از این بابت خیلی خوشحالم، چون هیچ وقت بهترین گلزن لالیگا نبودم و فکر می کنم می توانم این عنوان را به دست بیاورم. چون من همیشه در خلق موقعیت برای تیم خوب عمل می کنم و اینکه بتوانم گل هم بزنم، برای من گامی رو به جلو در حرفه‌ام است.

* فکر میکنی در انتهای فصل چند گل به ثمر برسانی؟ جدی ترین رقیبت کیست؟
با این شروع بسیار خوب، امیدوارم بتوانم از مرز 20 گل در این فصل عبور کنم. همیشه بازیکنان زیادی هستند که گل‌های بسیاری به ثمر می رسانند. یکی از آنها فرائو است که می دانیم در پایان در صدر گلزنان قرار خواهد گرفت.

* حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی هستند که در پالما بازی می کنند. از آن ها شناخت داری؟
من آخرین بازی آنها را تماشا کردم و بسیار جالب است که آنها در فوتسال اسپانیا خودشان را خیلی سریع تطبیق داده‌اند. آن ها با تلاش و انضباط می توانند اینجا خیلی مسلط و موفق باشند. امیدوارم همه ما هم بتوانیم با آنها چیزهای زیادی یاد بگیریم. این برای لیگ ما و برای آنها به عنوان بازیکن خوب است.

1754641

*از فوتسال فاصله بگیریم. یک سوال درمورد فوتبال دارم. کدام تیم در جام جهانی قطر قهرمان خواهد شد؟ نظرت درمورد این تورنمنت؟
امیدوارم برزیل بتواند ستاره ششم را بگیرد! من فکر می کنم که این بهترین تورنمنت در حال حاضر است. فوتبال ورزش بین‌المللی بسیار مهمی است و مردم اشتیاق زیادی به آن دارند. مطمئناً یک رویداد شگفت‌انگیز خواهد بود.

* بنزما برنده توپ طلا شد. دوست داشتی چه کسی برنده توپ طلا شود؟
من همیشه سبک بازی بنزما را دوست داشتم و بعد از مدت ها فکر می کنم او شایسته این جایزه بود. امیدوارم بازیکنان برزیل بتوانند به اوج برگردند و ما آینده را با وینیسیوس جونیور یا رودریگو ببینیم. امیدوارم که بتوانند پیشرفت کنند و یکی از بهترین ها باشند.

مصاحبه: اسماعیل بابائی دوست

دیدگاه‌ها