کد خبر : 1848934 | 27 مهر 1401 ساعت 09:37 | 19.7K بازدید | 13 دیدگاه

پاسخ کلوپ به ادعای سیتی: بیگانه‌هراسی ندارم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ادعاهای مطرح شده از سوی باشگاه منچسترسیتی درباره اظهاراتش پیش از بازی با این تیم را رد کرد.

پاسخ کلوپ به ادعای سیتی: بیگانه‌هراسی ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر این تیم در هفته جاری که با پیروزی 0-1 لیورپول همراه بود باعث ایجاد تنش‌ها و ناراحتی‌هایی در باشگاه حریف شده است. 
این مربی آلمانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران به تمکن مالی مالکان و مدیران این باشگاه اشاره کرده و مدعی شده بود که آنها جزو سه باشگاهی در دنیای فوتبال هستند که می‌توانند هر کاری می‌خواهند از نظر مالی انجام دهند. 
تماشاگران حاضر در آنفیلد در جریان بازی روز یکشنبه اشیایی را به سمت پپ گواردیولا پرت کردند، شعارهایی را علیه سیتی سر دادند و به اتوبوس آنها که در حال خروج از این ورزشگاه بود نیز حمله شد. 
همین اتفاقات باعث شد که منابع نزدیک به باشگاه سیتی به یکی از روزنامه‌های معتبر انگلیسی بگویند که اظهارات کلوپ پیش از بازی نشانه بیگانه هراسی بوده و باعث ایجاد چنین جوی در ورزشگاه خانگی لیورپول شده است. 

1753936
این مربی آلمانی در واکنش به این اظهارات به خبرنگاران گفت:« من در این موضوع اصلا با آنها موافق نیستم. خودم را می‌شناسم و شما نمی‌توانید با اظهاراتی که کیلومترها از شخصیت من فاصله دارد، به من حمله کنید و ضربه بزنید. اگر چنین آدمی بودم از خودم متنفر می‌شدم.»
کلوپ با اشاره به صحبت‌هایی که مطرح کرده بود اظهار داشت:« بارها حرف‌هایی را زدم که جایی برای سوءتفاهم داشت و من از این موضوع باخبر بودم اما از قصد چنین کاری نکردم. گاهی شما حرفی می‌زنید و پس از آن با خودتان می‌گویید وای! خدای من. (نباید این حرف را می‌زدم.) اما این از آن دست لحظات نبود. اینطور نیست.»

 

دیدگاه‌ها