کد خبر : 1848935 | 27 مهر 1401 ساعت 09:39 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

تکرار یک اتفاق خوب در شمال

چمن عضدی رشت مثل شهید وطنی قائمشهر

چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می‌توانند بازی‌های خود را در این استادیوم برگزار کنند.

چمن عضدی رشت مثل شهید وطنی قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، در نتیجه یک تصمیم اشتباه و برای فرار از تامین هزینه های نگهداری چمن در فصل زمستان، همه استادیوم‌های شمال کشور به چمن مصنوعی مجهز شدند! در حالی‌که تکنولوژی چمن مصنوعی برای شهرهایی مناسب است که از نظر شرایط آب و هوایی امکان رویش و نگهداری چمن طبیعی چمن طبیعی وجود ندارد. خوشبختانه این اشتباه بزرگ که تاکنون به کیفیت فوتبال هم  ضربه زده در حال اصلاح است؛ پس از استادیوم شهید وطنی قائمشهر خبر رسیده است که به زودی چمن استادیوم شهید عضدی رشت هم طبیعی خواهد شد.

این خبر خوب را جهانبخش آرمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان داده است. او وعده داد که آذر ماه چمن استادیوم شهید عضدی مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و تا آن زمان قرارداد اجاره این استادیوم  هم به پایان می رسد و در ادامه در اختیار هیئت فوتبال استان قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان همچنین گفت: استفاده از تکنولوژی هیتینگ و نوع زیرسازی و خاکی که برای چمن استادیوم شهید عضدی رشت به‌کارگیری شده جزو بهترین‌هاست، بطوریکه بعد از بهره‌برداری می توانم این وعده را بدهم که چمن این استادیوم با 5 استادیوم برتر دنیا قابل مقایسه خواهد بود. همچنین پس از بهره‌برداری از چمن طبیعی استادیوم، بازسازی سکوها در دستور کار قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها