کد خبر : 1848936 | 27 مهر 1401 ساعت 09:41 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

شمس آذر قزوین و سایپا، پایان بدون نمونه‌گیری

دیدار شمس آذر قزوین و سایپای تهران از هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور با نتیجه 4-0 به سود شاگردان سعید دقیقی پایان یافت.

شمس آذر قزوین و سایپا، پایان بدون نمونه‌گیری

به گزارش "ورزش سه"، ثبت این نتیجه دور از انتظار موجب شد تا سایپا در پایان بازی اعضای تیمش را جریمه نقدی کند. مدیر رسانه‌ای تیم سایپا، پیش از این بازی  دو خواسته مهم را از فدراسیون فوتبال مطرح کرد. انتخاب داور مطرح برای این بازی و هم چنین گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان دو تیم. این درخواست که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و به نوعی انگشت اتهام را به سوی شاگردان سعید دقیقی گرفته بود، موجب تحریک آنها شد. این بازیکنان در مصاف با سایپا بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت با 4 گل پیروز شدند تا به همه ثابت کنند صدرنشینی آنها در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بی‌دلیل نیست و این موفقیت به لطف بازی‌های خوب برابر حریفان به دست آمده است.

به هر صورت این بازی در حالی پایان یافت که ماموران نادو در استادیوم حاضر نشدند و نمونه‌ای هم از بازیکنان دو تیم گرفته نشد. به این خاطر که هیچ‌گاه ماموران نادو با درخواست تیم‌ها در مسابقه‌ای حاضر نمی شوند و ماموریت آن‌ها در مسابقات پنهانی و بدون اطلاع‌رسانی قبلی است. اما به طور معمول در هر فصل، تیم‌ها یک بار مورد آزمایش دوپینگ قرار می گیرند. در مسابقه‌ای که ماموران نادو حاضر می‌شوند نمونه‌گیری از بازیکنان به صورت تصادفی انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها