کد خبر : 1848955 | 27 مهر 1401 ساعت 11:37 | 18.7K بازدید | 6 دیدگاه

این بازی، جای خوبی برای چشیدن دوباره طعم برد است؛

شش امتیازی‌ترین تقابل هفته، جایی دورتر از صدر

مس کرمان و صنعت نفت آبادان فردا یک دیدار حساس را در هفته دهم برگزار خواهند کرد.

شش امتیازی‌ترین تقابل هفته، جایی دورتر از صدر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های روز نخست هفته دهم، تیم مس کرمان میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار فردا از ساعت 17 در کرمان آغاز می‌شود و صحنه تقابل تیم های چهاردهم و شانزدهم جدول است.

مس کرمان بعد از پیروزی هفته نخست خود، دیگر هیچ بردی کسب نکرده و 3 مساوی و 5 باخت، 6 امتیاز و رتبه چهاردهم حاصل کار شاگردان فرزاد حسین‌خانی تاکنون بوده است. آنها با توجه به فاصله کم امتیازات در میانه میدان، روی کسب هر سه امتیاز بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند؛ اتفاقی که می تواند آنها را از منطقه خطر دور کرده و فاصله با تیم‌های میانه جدول را کاهش دهد.

در سمت مقابل صنعت نفت آبادان نیز شرایط مشابهی دارد. این تیم نیز تنها یک برد کسب کرده و با 6 باخت و 2 مساوی و 5 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد. با توجه به یک امتیاز فاصله بین دو تیم و حساسیت کار در قعر جدول، حتی اگر سپاهان و تراکتور نیز در این هفته مقابل هم قرار بگیرد، این دیدار را باید شش امتیازی‌ترین تقابل هفته نامید.

آخرین تقابل های دو تیم به فصل 95-94 لیگ دسته اول برمی گردد؛ جایی که بازی رفت را مس و بازی برگشت را نفت برد. این دو تیم البته سابقه تقابل در لیگ برتر را هم دارند. آنها در فصل 91-90 به طور همزمان در لیگ برتر حضور داشتند و در بازی رفت به تساوی بدون گل رسیدند و مس بازی برگشت را یک بر صفر برد.

1754664

دیدگاه‌ها