کد خبر : 1848959 | 27 مهر 1401 ساعت 11:46 | 29.1K بازدید | 4 دیدگاه

تیمی که می‌خواهد تاریخ‌ساز شود(عکس)

شمس‌آذر قزوین به دنبال تاریخ‌سازی در فوتبال ایران است؛ آنها عزم خود را برای صعود یک نماینده از این استان به لیگ برتر جزم کرده‌اند.

تیمی که می‌خواهد تاریخ‌ساز شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه با انتقال موقتی پیکان به قزوین، این استان چند سال در لیگ برتر فوتبال نماینده داشت، اما در تاریخ مسابقات لیگ برتر هیچ تیمی از قزوین نتوانسته خودش سهمیه لیگ برتری بگیرد و برای این استان به میدان برود.

شمس‌آذر اما با شگفتی‌سازی در هفته های ابتدایی لیگ دسته اول این امید را نزد هواداران فوتبال در قزوین ایجاد کرده که اولین صعود یک تیم از این استان را به لیگ برتر رقم بزند. شمس‌آذر که سال گذشته با خرید امتیاز بادران تهران در لیگ یک شرکت کرد، از میانه راه که سعید دقیقی را به عنوان سرمربی برگزید اوضاع خوبی پیدا کرد و در نهایت رتبه‌ای تک رقمی به دست آورد.

1754669

امسال نیز مهاجم قزوینی سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه‌های مختلف به عنوان سرمربی روی نیمکت شمس‌آذر می‌نشیند و توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. شمس‌آذر با هدایت دقیقی از 9 مسابقه قبلی خود 20 امتیاز اندوخته و در صدرجدول رقابت‌ها قرار دارد.

نماینده قزوین روز گذشته نیز بردی پرگل و شیرین را مقابل ساپیا با 4 گل تجربه کرد تا با اقتدار به صدرنشینی‌اش ادامه بدهد. اگرچه رقابت در لیگ یک امسال با توجه به قدرتمندی بسیاری از تیم‌ها دشوار است اما شمس‌آذر با عملکردی که برجای گذاشته سعی دارد تا در آینده نیز به شرایط خوبش ادامه بدهد و در نهایت جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها