کد خبر : 1848961 | 27 مهر 1401 ساعت 11:50 | 33.6K بازدید | 9 دیدگاه

تصمیم یونایتد: مذاکره با دخیا و راشفورد متوقف شد

باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت مذاکرات برای تمدید قرارداد با داوید دخیا و مارکوس راشفورد را به تعویق بیاندازد.

تصمیم یونایتد: مذاکره با دخیا و راشفورد متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دخیا و راشفورد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هر دوی آنها می‌توانند این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کنند. 
هرچند گفته می‌شود بندی در قرارداد آنها وجود دارد که به این باشگاه اجازه می‌دهد که قرارداد آنها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند اما هنوز تصمیم نهایی مدیران یونایتد درباره این دو بازیکن مشخص نیست. 
این در حالی است که قرارداد تعداد دیگری از بازیکنان شامل کریستیانو رونالدو، لوک شاو، دیوگو دالوت و فرد نیز در ژوئن 2023 به پایان خواهد رسید. 
به نظر می‌رسد که یکی از دلایل ادامه ندادن مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با دخیا، تصمیم اریک تن‌هاخ در این زمینه است چون نمی‌خواهد بازیکنانش در حال حاضر به هیچ موضوع دیگری جز حضور در میدان مسابقه فکر کنند و تمرکز آها برهم بخورد. 

1744244

تن‌هاخ با اشاره به این موضوع به خبرنگاران گفت:« ما تصمیمی درباره دخیا نگرفتیم اما من واقعا از او به عنوان یک دروازه‌بان راضی هستم. او در دو بازی اول خوب نبود اما پس از آن توانست شرایط را برای ما تغییر دهد. با این حال، بهتر است اول به زمستان برسیم و سپس درباره امضای قرارداد جدید صحبت کنیم.»
او همچنین درباره تمدید قرارداد راشفورد اظهار داشت:« ما در حال حاضر دیدارهای بسیاری در پیش داریم و مشکلات زیادی را باید حل کنیم. من دوست ندارم این مسائل تمرکز ما را برهم بزند.»

 

دیدگاه‌ها