کد خبر : 1848965 | 27 مهر 1401 ساعت 12:08 | 12.6K بازدید | 4 دیدگاه

کسب رخصت تیم مدعی لیگ از امامعلی حبیبی

کادرفنی و کشتی‌گیران تیم انبوه‌سازان هوتن قبل از شروع لیگ از پهلوان امامعلی حبیبی کسب رخصت کردند.

کسب رخصت تیم مدعی لیگ از امامعلی حبیبی

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه برگزاری مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در قائمشهر، کشتی‌گیران و مسئولان تیم انبوه‌سازان هوتن که امسال یکی از مدعیان لیگ برتر به حساب می آیند، به دیدار اسطوره کشتی ایران، امامعلی حبیبی رفتند. 
مدیرعامل و کادرفنی تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن قبل از شروع لیگ برتر کشتی آزاد کشور با حضور در منزل پهلوان امامعلی حبیبی از این اسطوره کشتی دنیا کسب رخصت کردند.
حبیبی در این دیدار با بیان اینکه قهرمانان کشتی باید راه و رسم پهلوانی را در پیش بگیرند، گفت: کشتی‌گیری همواره در ذهن و قلب مردم ماندگار می‌ماند که پهلوان باشد.

17546751754676
وی برای تیم انبوه‌سازان هوتن در لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و افزود: قدردان اشخاصی بود که در ورزش کشتی سرمایه‌گذاری می‌کنند. مازندران مهد کشتی جهان است و با یک برنامه‌ریزی منظم می‌توان استعدادهای زیادی را کشف و به کشتی دنیا معرفی کرد.
تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن که کشتی‌گیرانی همچون کامران قاسمپور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی را جذب کرده، در اولین روز لیگ برتر کشتی آزاد کشور پنجشنبه ۲۸ مهر ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ در سالن امامعلی حبیبی قائم‌شهر میزبان تیم دانشگاه آزاد است.

دیدگاه‌ها