کد خبر : 1848986 | 27 مهر 1401 ساعت 14:19 | 35.9K بازدید | 19 دیدگاه

زیدان: درخشش بنزما ربطی به رونالدو ندارد

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، به دفاع از کریم بنزما در مقابل برخی اظهار نظرات پرداخته است.

زیدان: درخشش بنزما ربطی به رونالدو ندارد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کریم بنزما، ستاره فرانسوی و 34 ساله رئال مادرید در سال های اخیر بالاخره نتیجه داد و این بازیکن دو شب قبل موفق شد برای اولین بار جایزه توپ طلا را از آن خود کند. اما برخی معتقدند از مقطع جدایی کریستیانو رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید بود که کریم بنزما خودش را پیدا کرده و تبدیل به مهاجم بزرگی شد، وگرنه تا پیش از این زیر سایه ستاره پرتغالی قرار داشت.

1754699

اما زین الدین زیدان که بهترین سال های چند دهه اخیر رئال مادرید را با هدایت ستاره هایی چون رونالدو و بنزما رقم زده، مدعی شد ستاره فرانسوی در تمام سال های اخیر بازیکن موثری بوده و البته در فصول گذشته اعتماد به نفس این بازیکن افزایش یافته است.

زین الدین زیدان گفت: "مردم می گویند جدایی کریستیانو رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید بود که همه چیز را برای کریم بنزما تغییر داد، اما من چنین عقیده ای نداشته و جور دیگری فکر می کنم. کریم بنزما در دوران حضور کریستیانو رونالدو در رختکن رئال مادرید نیز بازیکن باکیفیت و بسیار خوبی بود، گل های زیادی به ثمر رسانده و بارها موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی های خود می شد. اما چیزی که من در سال های اخیر دیده ام این است که کریم بنزما بیشتر پیشرفت کرده و در این مدت اعتماد به نفس بیشتری به دست آورده است."

دیدگاه‌ها