کد خبر : 1849021 | 27 مهر 1401 ساعت 17:09 | 24K بازدید | 32 دیدگاه

نائیج پور:

بدشانسی ها را با برد پرسپولیس جبران می کنیم

مدافع سرباز قلب خط دفاع ملوان ابراز امیدواری کرد که مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرند.

 بدشانسی ها را با برد پرسپولیس جبران می کنیم

به گزارش “ورزش سه”، ملوان در یک بازی حیثیتی فردا میزبان پرسپولیس خواهد بود. مصطفی نائیج پور که در تمام بازی ها به صورت فیکس برای تیمش به میدان رفته؛ در مورد دیدار هفته گذشته شان با هوادار که با شکست همراه شد گفت: ما در آن بازی مستحق باخت نبودیم. هرکس که بازی را دید گفت ملوان مستحق برد بوده، حریف گل زد و ما نتوانستیم جبران کنیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و‌ امیدوارم در بازی با پرسپولیس نتیجه قبلی را جبران کنیم. 

او در مورد نتایجی که ملوان تا کنون گرفته و کسب تنها یک برد ادامه داد: به نظر من تنها عامل عدم نتیجه گیری ما بدشانسی است. صنعت نفت را بردیم و اوضاع بهتر شد اما متاسفانه در بازی بعدش نتیجه نگرفتیم. امیدوارم از این به بعد بتوانیم دل مردم انزلی را شاد کنیم. بازی هایی که می کنیم با نتایجی که می گیریم همخوانی ندارد و‌ به زودی خودمان را در جدول بالا خواهیم کشید. 

مدافع خوش قد و‌ قامت ملوان در مورد دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس همیشه مدعی و جزو‌ تیم های بزرگ ایران است. می دانیم حریف چه توانایی هایی دارد و‌ روی‌ نقاط ضعف و قوتشان کار کردیم. بازی سختی در انزلی برگزار خواهد شد. حتی یک امتیاز هم به درد ما نمی خورد و‌ باید با برد خارج شویم. 
وی در مورد برنامه شان برای تقابل با مهاجمان پرسپولیس به خصوص لوکادیا گفت: ما در این هفته روی نقاط ضعف پرسپولیس کار کردیم. امیدوارم بتوانیم طوری کار کنیم که اجازه ندهیم مهاجمان پرسپولیس مثمر ثمر باشند و‌ در نهایت هم ببریم. 

نائیج پور یادآور شد: تیم دارد خوب بازی می کند و این نشانگر روند رو به رشد ما است. نتایج خوب هم رفته رفته به دست می آید. کادر مدیریت، کادر فنی، آقا مازیار و بچه ها تمام تلاششان را می کنند تا ملوان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

نویسنده: نیما منفردنیا

دیدگاه‌ها