کد خبر : 1849045 | 27 مهر 1401 ساعت 19:20 | 17.1K بازدید | 6 دیدگاه

لیگ برتر والیبال: تیم عطایی خیال باختن ندارد

لبنیات هراز آمل در یک بازی جذاب موفق شد سایپا را شکست دهد.

لیگ برتر والیبال: تیم عطایی خیال باختن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی همین یکی، دو ماه پیش هدایت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها و پس از آن قهرمانی جهان را برعهده داشت و حالا در قامت سرمربی هراز آمل در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران حضور دارد.

تیم لبینات هراز آمل که هدایت آن را بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برعهده دارد، در هفته پنجم لیگ برتر مردان در خانه والیبال تهران مقابل سایپا صف‌آرایی کرد.

نماینده آمل که یکی از تیم‌های بدون شکست این مسابقات است و با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار داشت، در این دیدار با نتیجه سه بر دو سایپا تهران را شکست داد تا روند بی شکست بودن خود را ادامه دهد و به جایگاه سوم جدول دست یابد.

1754784

در این دیدار شاگردان بهروز عطایی با امتیازات 25 بر 23 و 29 بر 27 در ست‌های اول و دوم پیروز میدان بودند، اما سایپای میزبان در ست سوم و چهارم به بازی بازگشت و 26 بر 24 و 25 بر 17 حریف را شکست داد.

ست پنجم دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتند و در نهایت این تیم لبنیات هراز آمل بود که با نتیجه 20 بر 18 نتیجه را به نفع خود به پایان رساند و پیروز میدان شد.

یونس حسن‌زاده، احمد بندری، داود نافعی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. در این مسابقه که 155 دقیقه ادامه یافت، بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل کارت زرد گرفت.

1754786

دیدگاه‌ها