کد خبر : 1849068 | 28 مهر 1401 ساعت 00:01 | 32.3K بازدید | 39 دیدگاه

VAR دشمن رئال مادرید: سه گل سوخت!

رئال مادرید شروعی توفانی در دیدار برابر الچه داشت اما سه گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.

VAR دشمن رئال مادرید: سه گل سوخت!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی قبل در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا به مصاف الچه رفت و این دیدار تا اواخر نیمه اول با نتیجه 0-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی است. 
این تیم بازی را با قدرت شروع کرد و خیلی زود موفق شد در دقیقه ششم توسط کریم بنزما به گل برسد، اتفاقی که پس از اهدای توپ طلا به این بازیکن فرانسوی در مراسمی که دوشنبه شب در پاریس برگزار شد می‌توانست شادی ویژه‌ای را برای او به همراه داشته باشد. 
با این حال، پس از به ثمر رسیدن این گل بود که کمک داور ویدئویی اعلام کرد این بازیکن زمانی به توپ رسیده که در موقعیت آفساید قرار داشته و آن را مردود اعلام کرد. 
اما رئال کوتاه نیامد و تنها پنج دقیقه بعد بود که این بار با پاس گل بنزما و ضربه نهایی فدریکو والورده دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل بازی به ثمر رسیده باشد. 

1754828
سومین موقعیت گل برای تیم آنچلوتی نیز در دقیقه 27 این بازی روی چند پاس زیبا به وجود آمد و داوید آلابا توانست آن را وارد دروازه حریف کند تا اختلاف دو برابر شود. 
اما باز هم کمک داور ویدئویی وارد عمل شد و با بررسی دقیق این صحنه اعلام کرد که گل رئال به دلیل خطای آفساید مردود است تا با وجود به ثمر رسیدن سه گل، این بازی با نتیجه 0-1 ادامه پیدا کند.

این هم پایان کار نبود و بنزما بار دیگر در نیمه دوم در دقیقه 61 باز هم توانست دروازه حریف را باز کند اما در کمال ناباوری او، کادر فنی، بازیکنان و هواداران رئال مادرید، باز هم این گل به دلیل خطای آفساید از سوی کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد تا رئال در بازی برابر الچه در ثبت گل‌های مردود هت تریک کرده باشد. 

دیدگاه‌ها