کد خبر : 1849069 | 27 مهر 1401 ساعت 23:32 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: گراونبرخ غمگین است ولی خشمگین نه

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از مصاحبه اخیر رایان گراونبرخ، خرید تابستانی تیمش، ناراضی است و پیش از دیدار امشب بایرن در بوندس‌لیگا به صحبت‌های او واکنش نشان داد.

ناگلزمان: گراونبرخ غمگین است ولی خشمگین نه

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب از دقایقی پیش در یک بازی خارج از خانه در بوندس‌لیگا به مصاف آگزبورگ رفته است. پیش از شروع این مسابقه یولیان ناگلزمان در مقابل دوربین شبکه اسکای آلمان قرار گرفت.

آنچه از مصاحبه پیش از بازی ناگلزمان مورد توجه قرار گرفت پاسخ او به مصاحبه اخیر رایان گراونبرخ، هافبک هلندی تیمش، بود که امسال تابستان از آژاکس به بایرن منتقل شده بود. با این صحبتها مشخص شد که ناگلزمان از گراونبرخ به خاطر این مصاحبه و انتقاد از نیمکت‌نشینی‌اش دلخور است.

1754830

گراونبرخ در روزهای اخیر در مصاحبه‌ای با آبندزایتونگ از نیمکت‌نشینی‌اش انتقاد کرد. ناگلزمان در این فصل استفاده از کیمیش، گورتزکا و سابیتزر را به این ستاره هلندی ترجیح داده است. گراونبرخ در این مصاحبه گفت:" شرایط برای من اصلا جالب نیست. طبیعی است که می‌خواهم بازی کنم ولی باید صبور باشم. من می‌دانم چه کیفیتی دارم ولی بایرن هم باشگاه بزرگی با بازیکنان خوب است. اما انتظار نداشتم اینقدر حاشیه‌نشین باشم".

1754831

ناگلزمان امشب در مصاحبه خود با اسکای گفت:" من و رایان دو روز پیش صحبت خوبی با هم داشتیم. من یک بار دیگر به صراحت به او گفتم که نقش فصل گذشته او در آژاکس که همیشه هم فیکس بازی می‌کرد با نقشی که در بایرن برایش قائل هستیم متفاوت است. اینکه یک بازیکن جوان در بیست سالگی به باشگاهی جدید ملحق شود و فقط 20 دقیقه بازی کند اصلا برایش راحت نیست. طبیعی است او از بازی نکردن ناراحت باشد ولی اصلا عصبانی یا خشمگین نیست.

رایان پسر خوبی است که پیشرفت خواهد کرد. به او گفتم که روزی یکی از بهترین هافبک‌های دنیا خواهد شد. به این حرف باور دارم. فقط باید تغییراتی کوچک را تجربه کند و می‌دانم موفق خواهد شد".

دیدگاه‌ها