کد خبر : 1849076 | 28 مهر 1401 ساعت 00:32 | 20K بازدید | 33 دیدگاه

الچه 0-3 رئال: غلبه بر حریف و VAR

رئال مادرید موفق شد با نتیجه 0-3 برابر الچه پیروز شود و صدرنشینی را حفظ کند.

الچه 0-3 رئال: غلبه بر حریف و VAR

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعتی پیش در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا به مصاف الچه رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 1-3 برابر بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دیدار ابتدای هفته با انگیزه و روحیه مضاعفی قدم به این دیدار گذاشتند. 
آنها خیلی زود موفق شدند توسط کریم بنزما که دوشنبه شب توپ طلا را در پاریس دریافت کرده بود؛ به گل برسند اما این گل توسط کمک داور ویدئویی به دلیل خطای آفساید مردود شد. 
با این حال، رئال دست از حمله برنداشت و پنج دقیقه بعد توانست توسط فدریکو والورده دروازه حریف را باز کند و نتیجه بازی 0-1 به سود این تیم شود. 

1754859
این بار در دقیقه 27 و روی پاسکاری زیبا و چشم نواز بازیکنان رئال باز هم موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد شد و داوید آلابا توانست دروازه الچه را باز کند اما باز هم کمک داور ویدئویی این گل را مردود اعلام کرد تا نیمه اول با همان یک گل به سود رئال به پایان برسد. 
شاگردان آنچلوتی نیمه دوم را هم هجومی شروع کردند و توانستند چند موقعیت گل ایجاد کنند که با مهار دروازه‌بان حریف و بی‌دقتی آنها به گل تبدیل نشد. دقیقه 61 بنزما توانست دروازه الچه را باز کند که در کمال تعجب این بار هم کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد. 

1754860
طلسم گلزنی این ستاره فرانسوی بالاخره در دقیقه 75 شکست و او موفق شد گل دوم تیمش را بدون هیچ خطایی وارد دروازه کند تا نتیجه بازی 0-2 به سود رئال شود. 
اما این پایان کار نبود و مارکو آسنسیو که در دقیقه 80 به جای تونی کروس وارد زمین شده بود، توانست روی پاس رودریگو گل سوم را وارد دروازه حریف و بازی را 0-3 به سود رئال کند.
به این ترتیب رئال مادرید با کسب سه امتیاز این بازی مجموع امتیازاتش را به 28 رساند تا با خیال راحت در صدر جدول رده‌بندی بماند. 
 

دیدگاه‌ها