کد خبر : 1849080 | 28 مهر 1401 ساعت 01:07 | 61K بازدید | 7 دیدگاه

رکوردشکنی ستاره کامرونی بایرن: 7 گل در 4 بازی

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم بایرن مونیخ، رکورد جذابی را در بازی امشب این تیم برابر آگزبورگ به ثبت رساند.

رکوردشکنی ستاره کامرونی بایرن: 7 گل در 4 بازی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ ساعتی پیش در دور دوم جام حذفی آلمان به مصاف آگزبورگ رفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
چوپوموتینگ موفق شد گل اول تیمش در این بازی را روی پاس سرژ گنابری در دقیقه 27 وارد دروازه حریف کند تا بازی را به تساوی بکشاند. 
او همچنین در نیمه دوم در دقیقه 59 موفق شد گل سوم بایرن را وارد دروازه حریف کند تا فاصله این تیم با حریف را به دو گل برساند. 

1754872

این در حالی بود که او روی گل دوم تیمش نیز سهم داشت و پاس این گل را برای جاشوا کیمیش ارسال کرد تا او بتواند این گل را در دقیقه 53 وارد دروازه آگزبورگ کند. 
درخشش این ستاره کامرونی در این بازی باعث شد که او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود و آمار درخشان و جالبی را نیز از خود به جای بگذارد. 
چوپوموتینگ با دو گلی که در بازی امشب به ثمر رساند، موفق شد تعداد گل‌هایش را در چهار بازی که برای بایرن در جام حذفی انجام داده به هفت گل برساند. 

1754881

این یعنی او بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ این باشگاه پس از حضورش در بوندسلیگا تا به حال موفق شده است که در چهار بازی ابتدایی در جام حذفی گلزنی کند و به این ترتیب نامش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کرد. 
 

دیدگاه‌ها