کد خبر : 1849082 | 28 مهر 1401 ساعت 01:36 | 32.3K بازدید | 20 دیدگاه

آنچلوتی: شانس آوردیم که بازی مساوی نشد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش برابر الچه خوب بازی کرده است اما این دیدار ممکن بود پیچیده‌تر شود.

آنچلوتی: شانس آوردیم که بازی مساوی نشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا به مصاف الچه رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
رئال مادرید در این بازی سه گل به ثمر رساند و سه گل دیگر هم وارد دروازه حریف کرد که به دلیل خطای آفساید و با همکاری کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد تا آنها شب عجیبی را برابر این حریف سپری کرده باشند. 
آنچلوتی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« تیم خوب بازی کرد، آنها بسیار متمرکز بودند. بخش هجومی بسیار عالی بود و ما پویایی زیادی در زمین داشتیم. بازی تا دقیقه 60 بسیار باز بود. آنها می‌توانستند بازی را به تساوی بکشند و اگر این اتفاق رخ می‌داد بازی پیچیده‌تر می‌شد.»
سرمربی رئال با تمجید از عملکرد فدریکو والورده گفت:« من با به چالش کشیدن او برای زدن 10 گل ریسک کردم. اگر او بتواند چهار گل دیگر بزند کار من تمام است. و بازیکنی است که همیشه من را شگفت‌زده می‌کند چون از نظر دفاعی و هجومی بسیار خوب است. اگر شما به یک هافبک مدرن فکر کنید، تنها او گزینه واقعی است.»

1751030
او درباره شرایط بازیکنانش اضافه کرد:« نگرانی ما برای این بازی کاملا مشهود بود. این موضوع پس از ال‌کلاسیکو بسیار مهم بود چون آنها کمی خسته بودند و من نمی‌خواستم با استفاده از سیستم چرخشی به کسی بهانه بدهم. ما متمرکز هستیم و بسیار خوب بازی کردیم.»
این مربی ایتالیایی با اشاره به فشردگی دیدارها پیش از جام جهانی ادامه داد:« ما در مقطع مهمی از این فصل هستیم. در زمین بسیار منسجم ظاهر شدیم. هیچ مشکلی نداریم. از نظر جسمی در شرایط خوبی هستیم و باید از این موقعیت استفاده کنیم. ما دیدارهای بسیاری در پیش داریم.»
آنچلوتی همچنین درباره تمدید قرارداد با مارکو آسنسیو مدعی شد:« ما درباره قرارداد حرف نزدیم. مارکو بازیکنی است که من اعتماد زیادی به او دارم و حتی وقتی کم بازی می‌کند هم قدرتش را نشان می‌دهد. او در زمینه گلزنی تاثیرگذار ظاهر شده است. در آینده فرصت بیشتری برای بازی خواهد داشت. پس از جام جهانی درباره قراردادش حرف خواهیم زد.»

 

دیدگاه‌ها