کد خبر : 1849102 | 28 مهر 1401 ساعت 11:41 | 32.1K بازدید | 18 دیدگاه

جبران ناکامی اروپا: لوا انتقام بایرن را می‌گیرد؟

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، امشب فرصت دارد که انتقام حذف بایرن از لیگ قهرمانان فصل گذشته را بگیرد.

جبران ناکامی اروپا: لوا انتقام بایرن را می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنجشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا باید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف ویارئال برود. 
در 12 آوریل سال جاری میلادی، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات چند فصل اخیر لیگ قهرمانان رخ داد؛ ویارئال موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد و این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.
این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان، بایرن را یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانستند اما این تیم حتی نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. 
این خبر بسیار بدی برای یولیان ناگلزمان و لواندوفسکی بود که امیدوار بودند با تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها موفقیت این تیم را فراتر از بوندسلیگا جشن بگیرند. 

1752678

لوا پس از این اتفاق و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به جدایی از بایرن مونیخ گرفت و اصرارش بر این تصمیم باعث شد که مدیران این باشگاه با انتقال او به بارسلونا موافقت کنند. 
این ستاره لهستانی از زمان حضورش در نوکمپ نمایش درخشانی را با پیراهن بارسا ارائه کرده و بارها موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است و به نظر می‌رسد که امشب این فرصت را خواهد داشت که انتقامش را از ویارئال بگیرد. 
بارسا امشب باید در نوکمپ به مصاف ویارئال برود و پیروزی در این بازی پس از شکست برابر رئال مادرید اهمیت ویژه‌ای برای آنها دارد که انگیزه شخصی لوا می‌تواند شرایط را برای آنها تسهیل کند.

 

دیدگاه‌ها