کد خبر : 1849129 | 28 مهر 1401 ساعت 14:48 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته خیلی بدشانس بودیم

جمشیدیان: تیمم بین کاشان، قم و تهران سرگردان بود!

سرمربی شهرداری همدان نسبت به میزبانی خوشه طلایی انتقاداتی مطرح کرد.

جمشیدیان: تیمم بین کاشان، قم و تهران سرگردان بود!

به گزارش “ورزش سه” احمد جمشیدیان سرمربی تیم شهرداری همدان در خصوص کسب نتیجه تساوی با خوشه طلایی ساوه در هفته نهم لیگ یک گفت: ابتدا باید بگویم خیلی جالب است که شما در فاصله چند روز مانده به بازی سردرگم باشید که می‌خواهید در کدام شهر بازی کنید. یک‌بار به ما گفتند کاشان، یک ‌بار قم یا تهران در نهایت هم در کم‌تر از ۴۸ ساعت مشخص شد بازی در اراک برگزار می‌شود و همین موضوع برای ما مشکلاتی از قبیل گرفتن هتل و سردرگمی ایجاد کرد.

جمشیدیان در ادامه گفت: با این حال شناخت خوبی از خوشه طلایی داشتیم و به خوبی نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودیم و برای کسب حداکثر امتیاز وارد میدان شدیم. در نیمه اول از ابتدا مالک توپ و میدان بودیم و بازی خود را به حریف دیکته کردیم و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم تعویض‌های هجومی را انجام دادیم و موقعیت‌های گل بسیار زیادی را خلق کردیم. فکر می‌کنم در مجموع مالک میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. حریف دو مرتبه در نیمه دوم دروازه ما را تهدید کرد که تنها موقعیت‌ آن‌ها محسوب می‌شد. اگر در شرایط خوب خود بودیم می‌توانستیم به برتری برسیم.

جمشیدیان با بیان اینکه فوتبال روز بد خود را در این دیدار به ما نشان داد، گفت: می‌توانستیم به راحتی با ۳ امتیاز و پیروزی به همدان بازگردیم اما در فوتبال بعضی‌ روزها هرچقدر هم تلاش کنید و بازی خوبی ارائه دهید توپ شما تبدیل به گل نمی‌شود.

سرمربی شهرداری همدان در پایان گفت: در مجموع از عملکرد شاگردانم رضایت دارم اما از نتیجه نه. به خوبی خواسته‌های تاکتیکی ما را در زمین پیاده کردند. در این دیدار شاید یکی دو موقعیت به حریف دادیم و تا سوت پایان مسابقه مالک توپ و میدان بودیم اما به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

دیدگاه‌ها