کد خبر : 1849136 | 28 مهر 1401 ساعت 15:25 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

با ثبت اولین گل هفته و اولین گل فصل خود؛

مرادی پاسخ اعتماد مورایس را داد

عیسی مرادی مهاجم تیم فوتبال سپاهان موفق شد اولین گل فصلش را در هفته دهم به ثمر برساند.

مرادی پاسخ اعتماد مورایس را داد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز به آغاز لیگ برتر در دوره بیست و دوم باقی مانده بود که آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل خوشه طلایی در ورزشگاه نقش جهان نام یک مهاجم گمنام را برای پیوستن به اردوی طلایی‌پوشان مطرح کرد. تا پیش از ین مسابقه حرف از یک مهاجم بین المللی و سرشناس بود ولی سرانجام این عیسی مرادی بود که توانست نظر مثبت مورایس را جلب کند.
مرادی در هفته‌های ابتدایی فصل به طور کامل نیمکت نشین شهریار مغانلو بود که مورایس اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های او دارد ولی از هفته پنجم که دربی اصفهان برگزار شد شرایط برای این مهاجم 25 ساله تغییر کرد و توانست برای دقایقی در هر مسابقه فرصت بازی پیدا کند.
این بازیکن در ادامه مقابل ذوب آهن، آلومینیوم، پرسپولیس و نفت آبادان به میدان رفت و پس از حضور فیکس مقابل هوادار در دیدار برابر تراکتور در چارچوب هفته دهم دومین مسابقه خود را با حضور ثابت در جمع 11 بازیکن اصلی تجربه می‌کند. تا پیش از دیدار برابر تراکتور او در مجموع 126 دقیقه برای سپاهان در بازی های مختلف به میدان رفته بود.
این بازیکن که برای دومین مرتبه موفق به نیکمت نشین کردن شهریار مغانلو شده در مصاف برابر تراکتور تنها هفت دقیقه زمان نیاز داشت و خیلی زود توانست طلایی پوشان اصفهانی را در خانه از حریف پیش بیندازد. مرادی برای ثبت این گل پس از حرکتی در عرض در جمع چند تراکتوری در محوطه جریمه این تیم توانست توپ را روی پای راستش بیاورد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول بازی را در دقیقه 7 ثبت کرد. 
این اولین گل هفته دهم رقابت ها و اولین گل مرادی بود. این در شرایطی است که شهریار مغانلو دیگر مهاجم سپاهان هم تنها یکبار به شکلی مشابه در دربی اصفهان موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها