کد خبر : 1849148 | 28 مهر 1401 ساعت 16:17 | 41.3K بازدید | 2 دیدگاه

قابل پیش‌بینی و بدون تغییر؛

معرفی ۱۱ بازیکن پرسپولیس در مقابل ملوان

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی مقابل ملوان را معرفی کرد.

معرفی ۱۱ بازیکن پرسپولیس در مقابل ملوان

به گزارش ورزش سه، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، یحیی گل‌محمدی تغییری در ترکیب تیمش نسبت به بازی مس رفسنجان ایجاد نکرد تا با تیم برنده به استقبال تیم مازیار زارع برود.

در این بازی علیرضا بیرانوند در درون دروازه خواهد بود. او پیش از بازی در پاسخ به سوال خبرنگارانی که در مورد مصدومیتش سوال کردند گفت که هیچ مصدومیتی ندارد.

خط دفاعی پرسپولیس با نفراتی تشکیل شده که دو نفر از آنها مدعی بازی در جام جهانی هستند: مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری. دانیال و گولسیانی مدافعان سابق سپاهان نیز در این بازی حضور خواهند داشت.

غیبت سرلک باعث شده تا اسدبیگی یک بار دیگر در کنار هم کمال قرار بگیرد. کمال که سابقه گلزنی در استادیوم سیروس قایقران را دارد، امروز هم کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

کمی جلوتر مثلث مهدی ترابی در چپ، سعید صادقی در راست و سروش رفیعی در مرکز وظیفه موقعیت‌سازی برای یورگن لوکادیا را پیش رو خواهند داشت.

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان:
علیرضا بیرانوند- دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری- سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی- یورگن لوکادیا

روی نیمکت ذخیره احمد گوهری همچنان به عنوان گلر ذخیره حضور دارد و نفراتی چون فرشاد فرجی، وحدت حنانوف و علی نعمتی مدافعان پرسپولیس خواهند بود که باتوجه به توانایی چند پسته بودن، مهره‌های کارآمدی محسوب می‌شوند.

امید عالیشاه، محمد عمری و سیامک نعمتی سه هافبک پرسپولیس خواهند بود و شیخ دیاباته به همراه مهدی عبدی مهاجمان ذخیره پرسپولیس به شمار می‌روند.

نیمکت ذخیره: احمد گوهری- علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و محمد عمری- شیخ دیاباته و مهدی عبدی

دیدگاه‌ها