کد خبر : 1849158 | 28 مهر 1401 ساعت 16:57 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

تجربه نزدیک به مرگ در مارسی: این ورزشگاه ترسناک

روزنامه بیلد در گزارشی از هواداران فرانسوی مارسی می‌گوید حضور در ورزشگاه این تیم برای هواداران تیم رقیب حکم تجربه نزدیک به مرگ را دارد.

تجربه نزدیک به مرگ در مارسی: این ورزشگاه ترسناک

به گزارش "ورزش سه"، هواداران مارسی در اروپا به عنوان یکی از پرشورترین و خطرناک‌ترین هواداران فوتبال مشهور هستند. همین باعث شده هواداران تیم‌های رقیب از سفر به مارسی برای حضور در ورزشگاه این شهر ترس داشته باشند.

دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی در لیگ قهرمانان اروپا که ماه گذشته برگزار شد یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای اخیر به میزبانی این تیم فرانسوی بود. دیداری که با پرتاب انواع و اقسام وسایل آتش‌زا به درون سکوهای هواداران فرانکفورت همراه بود و تحقیقات پلیس فرانسه و یوفا درباره آن همچنان ادامه دارد.

1754992

روزنامه آلمانی بیلد امروز با یک هوادار آینتراخت صحبت کرده که در آن مسابقه به شدت زخمی شده و به مدت شش هفته در بیمارستان بستری شده است. این هوادار چندین عمل جراحی را پشت سر گذاشته و از یک قدمی مرگ به زندگی برگشته است.

بیلد در مصاحبه‌ای با این هوادار اشاره می‌کند که او از فضای ورزشگاه خانگی مارسی به عنوان تجربه‌ نزدیک به مرگ یاد می‌کند. این روزنامه آلمانی از یوفا و فیفا خواست فکری به حال هواداران تیم‌هایی کنند که قرار است از این به بعد راهی فرانسه بشوند تا دیدار تیم‌شان با مارسی را تماشا کنند.

این هوادار فرانکفورت که نامش میشائیل برل است به بیلد گفت:" یک موشک آتش‌زا به سکوی ما شلیک شد که به گردن من برخورد کرد. گردنم پاره شده بود و خونریزی شدید داشتم. صدای نامزدم را می‌شنیدم که می‌گفت با ما بمان، بیهوش نشو. آن موشک آتش‌زا به گردنم چسبیده بود و آتش هنوز جلوی چشم‌هایم بود. نامزدم آن موشک را کند و به آن طرف نرده‌های سکو پرتاب کرد. یک طرف بدنم فلج شده بود و نمی‌توانستم حرکتش بدهم.

جراح‌ها طوری درباره جراحات من حرف می‌زنند که انگار گلوله خورده‌ام. در واقع مثل این بود که در میدان جنگ به گلوی من شلیک کرده باشند. هنوز نمی‌توانم از دست چپم استفاده کنم. تجربه هر هواداری که به استادیوم مارسی می‌رود واقعا مثل تجربه نزدیک به مرگ است".

1754993

دیدگاه‌ها