کد خبر : 1849160 | 28 مهر 1401 ساعت 17:11 | 64.5K بازدید | 37 دیدگاه

سانتیاگو کانیزارس:

بارسا ژاوی را استخدام کرد که وقت بخرد

سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، با انتقاد از ژاوی می‌گوید بعید می‌داند او بتواند از پس هدایت بارسلونا برآید.

بارسا ژاوی را استخدام کرد که وقت بخرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی، ستاره سابق بارسا، زمانی که به کاتالونیا دعوت شد تا روی نیمکت تیم اول این ایالت بنشیند امیدهای زیادی در دل هواداران ایجاد کرده بود. اما داستان او و بارسا خوب پیش نرفته و مدتی است حتی از اردوی دوستداران بلوگرانا صداهای بلندی علیه او شنیده می‌شود.

به خصوص نتایجی که ژاوی در هفته‌های اخیر با بارسلونا به دست آورده او را بیش از هر زمان دیگری تحت فشار گذاشته است. همه چیز از حدود یک ماه پیش و شکست 2-0 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد.

1753870

بارسایی‌ها که منتظر بودند انتقام شکست‌های قبلی‌شان را از بایرن بگیرند در این بازی ناامید شدند. اما تیم ژاوی در بازی بعدی خود در چمپیونزلیگ هم شکست خورد و مقابل اینتر با نتیجه 1-0 بازی را واگذار کرد. شاگردان ژاوی در بازی برگشت هم نتوانستند جبران کنند و در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 3-3 دست نیافتند.

از همه بدتر شکست در ال‌کلاسیکو چهار روز پیش مقابل رئال مادرید بود. درحالی‌که این روزها انتقادها از ژاوی اوج گرفته او و تیمش باید امشب در نوکمپ به مصاف ویارئال بروند.

1754999

سانتیاگو کانیزارس، سنگربان سابق رئال مادرید، امروز در مصاحبه‌ای با مارکا درباره ژاوی صحبت کرد و انتقادهایی تند علیه او به زبان آورد. کانیزارس گفت:" بعید می‌دانم ژاوی صلاحیت هدایت کشتی بارسلونا را داشته باشد. ژاوی به عنوان فوتبالیست تجربه زیادی دارد و فوتبالیست بزرگی بوده. او بارسایی دوآتشه‌ای هم هست ولی تا کنون نتوانسته ثابت کند که صلاحیت هدایت بارسا را دارد.

ژاوی در باشگاه‌های دیگر کارهای خیلی خوبی انجام داده ولی این را نمی‌توان به حساب صلاحیت او دانست چرا که باشگاه‌های قبلی او باشگاه‌هایی کوچک در لیگ‌هایی کوچک بودند. بارسا ژاوی را استخدام کرد تا زمان بخرد و بتواند با خیال راحت وارد بازار شود تا تیمش را تقویت کند. من که خیلی بعید می‌دانم بتواند موفق بشود. چیزی که بارسا از او می‌خواهد پادشاهی در اسپانیا و اروپا است. با این شرایط هر دوی اینها غیرممکن است".

دیدگاه‌ها