کد خبر : 1849172 | 28 مهر 1401 ساعت 18:04 | 15.5K بازدید | 11 دیدگاه

معنای تیم بودن و همدلی را اینجا فهمیدم

مطهری: توقعات از تیم من باید منطقی باشد

سرمربی نساجی تاکید کرد که با وجود عملکرد اخیر، باید توقعات از بازیکنان این تیم منطقی باشد.

مطهری: توقعات از تیم من باید منطقی باشد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی با پیروزی دو بر یک مقابل فولاد 16 امتیازی شده و موقتا تا رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. حمید مطهری در نشست خبری بعد از این دیدار در مورد عملکرد شاگردانش گفت: قبل از بازی هم گفته بود که بازی فوق العاده تاکتیکی و فیزیکی خواهد بود. فولاد تیم فوق العاده ای است و به آقای نکونام به خاطر ساختن چنین تیمی تبریک می گویم. این اولین شکست فولاد بود و این نشان می دهد که این تیم، تیم بزرگی است.

وی افزود: درست است که ما بازی را بردیم ولی چیزی از ارزش های تیم فولاد که جزو تیم های حاضر در دور حذفی آسیاست؛ کم نمی شود. به بچه های تیم هم خسته نباشید می گویم. آنها با جان و دل، تاکتیک هایی که می گوییم؛ مو به مو اجرا می کنند. روی انتقال های منفی فولاد کار کرده بودیم و می دانستیم که باید چگونه به آنها ضربه بزنیم. گل دوم را همین گونه زدیم.

سرمربی نساجی با اشاره به اتحاد بالایی که در تیمش است گفت: در رختکن هم گفتم؛ الان سی و سه سال است که در فوتبال حضور دارم. واقعا معنای تیم بودن و همدلی را اینجا فهمیدم. این باهم بودن از هزاران تاکتیک بالاتر است. به همه بچه ها و مردم خوب استان مازندران، به خصوص قائمشهری ها که با نساجی زندگی می کنند، تبریک می گویم. همیشه در صحبت های خود گفتم که بچه ها، برای این هواداران که فوتبال را می فهمند، تلاش کنید. آنها فرهنگ بالای خود را نشان داده اند و حتی اگر ببازیم هم تشویق می کنند. این برد را به طور ویژه از طرف اعضای تیم به مالک تیم که از جان و دل زحمت می کشند، تقدیم می کنیم.

ویدئو: 262474

مطهری در خصوص شکست دادن فولاد که تا کنون باختی نداشت تاکید کرد: از روزی که آمدم گفتم که باید قواعد فوتبال را بدانیم و واقع گرا باشیم. اندازه های تیم خود را می دانیم. بچه های من پتانسیل این را دارند که بالاتر باشند ولی باید با یک شیب ملایم بالا برویم. نباید فشاری روی بچه ها باشد و توقعات آنچنانی داشته باشیم. سعی می کنیم هر روز بازی خوب و قابل احترامی ارائه دهیم. باید بچه ها ذهن برنده خواه داشته باشند. این کمی زمان می برد ولی بچه ها در حال آداپته کردن خود با این تفکر هستند.

او در رابطه با قضاوت داور در این دیدار گفت: همیشه سعی کردم چیزی که اتفاق افتاده را بگویم. مواردی در خطاهای وسط زمین هم برای فولاد و هم برای ما بود ولی در کل تیم داوری فوق العاده کار کرد. این گونه نیست که چون بردیم چنین حرفی می زنم، من حتی زمانی که تیمم به استقلال بد باخت هم از آقای همرنگ تشکر کردم.

سرمربی نساجی در مورد اهداف تیمش که اینک به جمه مدعیان پیوسته گفت: من آدم ایده آل گرایی هستم و به خاطر همین به بچه ها گفته ام که باید ذهن برنده خواه داشته باشند. دوست دارم اول فوتبال خوب و قابل احترام ارائه کنیم. این کار را انجام می دهیم ولی نواقصی هم هست که برطرف می کنیم تا تیم بهتری شویم. همه نساجی را باور کرده اند. این تیم، یک تیم تاکتیکی است و دوست داریم مدرن‌تر بازی کنیم و جایگاه آبرومندانه ای داشته باشیم. نساجی دوازدهم جدول بود و درست است که نتایج خوب دوست دارم ولی باید منطقی پیش برویم و در بالای جدول ماندگار شویم.

دیدگاه‌ها