کد خبر : 1849177 | 28 مهر 1401 ساعت 18:29 | 31.8K بازدید | 10 دیدگاه

تشویق شدید مطهری و حقیقی در استادیوم وطنی

نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی، برد تنها یک اتفاق نبوده است.

تشویق شدید مطهری و حقیقی در استادیوم وطنی

به گزارش "ورزش سه"، در این روزهای خوب که به نظر می رسد، بهترین فصل نساجی در لیگ برتر رقم بخورد، تماشاگران دوست داشتند در استادیوم شهید وطنی در کنار نساجی باشند اما حالا مجبورند این پیروزی را در خانه های خود جشن بگیرند.

نکته جالب در بازی نساجی – فولاد تشویق شدید حمید مطهری و علیرضا حقیقی بود. اندک تماشاگرانی که با حضور بر پشت بام خانه های مشرف به استادیوم شهیدوطنی از نزدیک نظاره گر بازی نساجی در برابر فولاد بودند؛ به شدت حمید مطهری و علیرضا حقیقی را تشویق کردند. خب دلیل هم واضح است؛ حمید مطهری تیم خوبی ساخته که این‌روزها مایه غرور و افتخار مازنی هاست و علیرضا حقیقی هم در چارچوب دروازه نساجی یکی از بهترین فصل های دوران بازیگری خود را سپری می کند. او در هفته های سپری شده 5 کلین شیت داشته و در بازی با فولاد هم نمایش خوبی داشت. علیرضا حقیقی بعد از قهرمانی در جام حذفی به همراه نساجی حالا می رود، بالانشینی در لیگ برتر را تجربه کند. بهترین مقام نساجی در لیگ برتر نهمی بوده که به نظر می رسد این فصل چند پله ای با حمید مطهری ارتقاء پیدا خواهد کرد. 

1755033

17550311755032
عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها